Gå til innhold

Den lille Sommertråden

Anbefalte innlegg

Hei.

Idag fant jeg frem min amerikanske fotball som jeg er så glad i å kaste frem og tilbake.... frem og tilbake...

Lukket øynene og et sukk gikk gjennom kroppen. Sommeren. Dette er min absolutte favoritt årstid. Nå er det noen måneder igjen til sommermånedene, men allikevel, her er tråden hvor vi snakker om sommeren!

Jeg gleder meg til å ligge på starnden... titte på jenter... bade... høre litt på musikk... lese en bok... sole meg litt... bli solbrent... kjøpe meg en iskald lollipop... kjenne sanden i badebuksa... den gode, varme sanden...

Senere har vi festivalene. Jeg skal prøve å få med meg Roskilde (Thomas Dybdahl kommer), den nye festivalen i Arendal og muligens én til! Jeg er 18 i sommer, så det _må_ jo bli bra.

Jeg tenker på de lange, late dagene hvor man helst gjør minst mulig...

Nei, nå har vinteren vart lenge nok for min del! La oss rope høyt i kor på sola!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes selv at sommeren er en veldig fin tid med tanke på at de som arbeider får en tid hvor de kan slappe skikkelig av eller hvor studenter kan få tjent seg litt penger.

Selv skal jeg jobbe i kommunen hvor jeg bor og få tjent meg noe penger slik at jeg kan kjøpe noe fint jeg ønsker meg i sommeren. Imens jeg jobber så reiser familien min på tur til Tyrkia hvor min mor mente jeg heller kunne bli hjemme å tjene penger, noe som jeg synes er litt synd :(

Er også meget lei av snøen og kulden her hvor jeg bor (ganske ustabilt vær tho) som ofte ødela motivasjonen min til å besøke folk og så videre. Det mektige uværet her i Norge har også gjort oss mennesker late fordi mange av oss rett og slett ikke gidder å bevege seg ut i det kalde og våte været. Folk går aldri ut uten at de har behov for det eller uten hensikt.

Men det beste med sommerferien er når man reiser, for man møter nye folk, får nye opplevelser, man blir brun 8), man føler rett og slett seg fri, mulig man lærer noe også.

Det kuleste stedet er jo så klart å reiste til syden, hvor man ser mye babes på stranda, stikker på bar for å drikke seg litt beruset (avhenger såklart fra person til person :p), man blir brun, man får spist mye god mat i resturanter, man får oppleve en helt annen kultur enn det vi er vant til, og man kan slappe av og slippe å bekymre seg over problemer.

Det er også hyggelig å få besøk fra slektninger som for eksempel kommer fra en annen kant av Norge, som kan være fra søstre og brødre til besteforeldre eller oldeforeldre for dem som har dem enda.

Noen får også besøk av kjæresten, det er jo en herlig følelse fra mitt syn.

Bare en liten tankegang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...