Vinci Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Som emnetittelen sier så lurer jeg på hvilket htpc kabinetter dere vet om som har plass til et 8800gtx. Skal ikke kjøpe før til sommeren sannsynligvis, men greit/kjekt å drive litt research på forhånd. Kabinetter bør være i form som en forsterker, altså passe inn i en vanlig stereobenk. Helst i aluminiums farge. Trenger ikke ha plass til mange disker, men må ha plass til atx psu og atx hovedkort. Håper noen kjenner til noen bra kabinetter som passer til alt dette, helst med fjernkontroll også. Har lurt litt på om dette kanskje har plass? https://prisguiden.no/product.php?productId=50109 Takker for alle svar Vinci Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 ***BUMP*** Er det virkelig ingen som vet? Eller finnes det veldig få htpc kabinetter som har plass til 8800gtx? Triste greier.... Vinci Lenke til kommentar
hagern Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg vil tro det passer om du tar ut den ene HDD brønnen., kommer litt an på hvilket hovedkort du har også. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Som emnetittelen sier så lurer jeg på hvilket htpc kabinetter dere vet omsom har plass til et 8800gtx. Skal ikke kjøpe før til sommeren sannsynligvis, men greit/kjekt å drive litt research på forhånd. Kabinetter bør være i form som en forsterker, altså passe inn i en vanlig stereobenk. Helst i aluminiums farge. Trenger ikke ha plass til mange disker, men må ha plass til atx psu og atx hovedkort. Håper noen kjenner til noen bra kabinetter som passer til alt dette, helst med fjernkontroll også. Har lurt litt på om dette kanskje har plass? https://prisguiden.no/product.php?productId=50109 Takker for alle svar Vinci 8078955[/snapback] Har selv dette , og tipper det passer om du tar ut den ene hardiskbrønnen. 7950gx2 passet iallefall da, og det er nesten like stort. Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Takker for svar:) Ville tro at den ene hdd brønnen måtte ut i silverstone kabinettet, men det kan ikke være mange som setter 6hdd'er i en htpc, så det måtte jo gått greit. Takker for tipset om Bach kabinettet, må se om jeg finner noen reviews av det på nettet. Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå