Gå til innhold

Spørsmål angående GBA rom

Anbefalte innlegg

Har kommet over eit lite kupp her tror eg. Men det er ein ting eg lurer på. Det står noe mistenkelig på coveret. No repeat står det.. hva kan det bety, betyr dette at spilla kun er spillbare 1 gang pr spill. ( Se på bildet der eg har merka med rød sirkel )

post-30763-1173046593_thumb.jpg

Endret av albions
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kommet over eit lite kupp her tror eg. Men det er ein ting eg lurer på. Det står noe mistenkelig på coveret. No repeat står det.. hva kan det bety, betyr dette at spilla kun er spillbare 1 gang pr spill. ( Se på bildet der eg har merka med rød sirkel )

8078857[/snapback]

Når man kjøper sånne "haugevis av spill - in one"-greier er det svært ofte samme spillet dukker opp flere ganger. Så no repeat betyr vel at det ER 99 forskjellige spill.

Lenke til kommentar

Vær obs på at slike "spill" som regel ikke har lagringsmuligheter (må begynne på ny hver gang du skal spille) og som oftest SLUKER batteritiden din. Jeg hadde ett med ca treddeve spill til den første Game Boy'en. Måtte kjøpe meg nye batterier (denne brukte fakisk fire batterier samtidig) annehver dag om jeg skulle spille det. Dessuten er det jo ikke akkurat et "offisielt Nintendo produkt" vi prater om her, i tilfelle noe slikt skulle påvirke samvittigheten din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...