freshfish Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vist du har lyst på Link til side kan du få det, bare PM meg. Jeg endrer logo, og meny ( hva som står der) ---//-- Men gi kritikk til det og, ikke på PM lol Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 For meg ser det ut som at du burde finne på noe annet å gjøre enn å lage nettsider.. 1. Grafisk tung.. LONG LOAD 2. Hva / hvem / hvorfor de røde utstikkerne ? ? ? ? 3. Topp navigasjonen var gyselig mot øynene og en dårlig font + navigasjons fonten er sånn ca 5 ganger større en selve innholds fonten! ? 4. Mørke farger = BLÆH! 5. Hvorfor er alt midtstillt? Som jeg har sagt til flere.. sjekk ut webdesignfromscratch.com Dette er en side jeg anbefaler alle som tenker å begynne med webdesign Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva er det som er feil med midtstilling? Selve teksten bør ikke være midtstilt, men det er ikke noe galt med resten. freshfish: Webdesign er ikke noe for deg, enda. Dessverre. Lenke til kommentar
bandauser Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 syns den var dritfet jeg:P Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 For meg ser det ut som at du burde finne på noe annet å gjøre enn å lage nettsider.. 1. Grafisk tung.. LONG LOAD 2. Hva / hvem / hvorfor de røde utstikkerne ? ? ? ? 3. Topp navigasjonen var gyselig mot øynene og en dårlig font + navigasjons fonten er sånn ca 5 ganger større en selve innholds fonten! ? 4. Mørke farger = BLÆH! 5. Hvorfor er alt midtstillt? Som jeg har sagt til flere.. sjekk ut webdesignfromscratch.com Dette er en side jeg anbefaler alle som tenker å begynne med webdesign 8079113[/snapback] Men ellers har du det fantastisk bra? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Men ellers har du det fantastisk bra? 8100777[/snapback] Og poenget ditt er? Er du ikke enig med det denne herren skrev? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Men ellers har du det fantastisk bra? 8100777[/snapback] Og poenget ditt er? Er du ikke enig med det denne herren skrev? 8100872[/snapback] Tror han refererte til oppførselen. Er enig i at man kan holde en fin tone i det minste. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg syns ikke han hold en veldig ufin tone. Han sa bare akkurat det han mente, noe vi alle trenger en gang i blant. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg syns ikke han hold en veldig ufin tone. Han sa bare akkurat det han mente, noe vi alle trenger en gang i blant. 8101326[/snapback] Poenget mitt var at det går veldig fint an å få frem sin mening, uten og måtte ty til masse store bokstaver og utropstegn/spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg likte ikke akkurat dette designet veldig godt. Selvfølgelig var den kul, men ikke noe jeg har lyst på, men sikkert noen som vil ha den og vil være fornøyd med den Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kommer helt an på hvem som skal bruke det. Jeg liker simplisitet kombinert med farger som henger i stil med hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå