Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg finner hdd i Bios, men ikke i Windows. Bruker win98SE Har funnet og brukt hdd før jeg brukte recovery cd-en, men etter oppstart ble hdd borte. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Siden du nevner dette med recovery-cd, er vel dette en pakke-pc ? Evt. for å hjelpe deg trenger vi/ du eksakt modell-betgnelse. Så kan man se på produsentens webside, søke etter tilfeller som ligner det du beskriver, og hva løsningen evt. var. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Ja dette er en pakke-pc, litt gammel da :sad:. En Intel Celeron fra Packard Bell. Men syntes det er så merkelig atjeg hadde hdd-en før og ikke finner den nå :sad: Mvh,Stian Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Sikkert ikke det, men det kan ikke ha "hendt noe" slik at du nå har NTFS-filsystem? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Vet ikke, hvordan kan jeg skjekke det? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har du en annen pc du kan teste disken i? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du høyreklikker på disken, å skjekker filsystemet. Du kan jo boote opp med en oppstartdiskett, å se om FDISK sier ifra om du har en NTFS-partisjon. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 17:57, skrev RikkyRally:Har du en annen pc du kan teste disken i? Ja kan sikkert prøve hos en venn, men tror ikke det er hdd som er problemet. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Sargent Fire skrev (2002-12-09 17:54):Vet ikke, hvordan kan jeg skjekke det?Mvh,Stian My Computer/ merke en av partisjonene dine feks C: høyre trykker du, så properties . Der finner du noe som heter filsystem. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Kjetil Lura: Liker ikke kopi-post :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: LasseAndreK skrev (2002-12-09 18:06):Kjetil Lura: Liker ikke kopi-post :smile: Jepp du var litt raskere en meg lasseandre. Menmen det skjer av og til? Skal ikke gjøre det mere. :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hehe, det går greit :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå