SWAT dude... Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Faren min sitt gammle HK/CPU tok kvelden og han trenger derfor noe nytt. Dog har han 1GB DDR RAM og ett brukbart AGP Skjermkort som han ikke gidder å bytte. Derfor vil han nå ha ett AGP HK til 939 og en X2 3800+ PCen brukes til video redigering osv. Lenke til kommentar
Eirikii Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hvorfor ikke noe slikt: Core 2Duo og hovedkort som støtter AGP, PCI-E, DDR1 og DDR2. Består av: ASRock 4CoreDual-VSTA Ca. 500,- Intel Core 2 Duo E6300 Ca. 1500,- = 2000,- Edit 1:Tror nesten at du kunne gitt han ditt hovedkort og din CPU og tatt dette selv hehe Edit 2: Eller kanskje ikke. Endret 4. mars 2007 av Eirikii Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Oi! Var ikke klar over at slike HK eksisterte :o Jaja. Delene er nå uansett bestilt. Ente med at han kjøpte ett PCIe kort som han bytter i broren min sitt AGP kort slik at han kan bruke mitt 7800GTX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå