Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Synes mest det er Halo serien, Resident Evil 4 og Gears Of war har gjort mest inntrykk på meg Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Metal Gear Solid 3, Halo -serien, Zelda -serien, Final Fantasy -serien og Ninja Gaiden. Hvis du mener med inntrykk, så ser jeg ikke akkurat på livet på en annen måte, men jeg innser hvor gode spillutviklere det finnes. Endret 5. mars 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Zelda serien... Helt klart Zelda ALTTP mest, med Zelda OOT bak der=) Lenke til kommentar
A14 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Halo serien er helt klart de beste spillene som finnes vet noen når halo3 kommer? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tomb Raider 1 Resident Evil 2 Var 2 spill jeg aldri ble lei av. Vet ikke hvor mange ganger jeg runnet spillene, men det er ikke få ganger. Elsket de spillene når de den gang kom ut på PS1 Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Må nok nesten bli Halo 2... Men det var ganske gøy å dra frem PSXen og spille Grandia Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 tror nok det er tekken, cool boarders (det første ps spillet jeg spilte), crash bandicoot, die hard og tony hawk Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 MGS 1-2-3 helt sikkert Guns Of the Patriots også Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Legend of Zelda: A Link to the Past. Jeg var såpass ung den gangen at jeg brukte ganske lang tid på å komme fram til det første møtet med Agahnim, og å oppdage at han ikke var den siste bossen likevel, og at det fremdeles var såpass mye igjen å utforske...it blew my mind. Shadow of the Colossus. Riktignok litt kort, men selve spillopplevelsen mer enn veier opp for det. Og for et soundtrack! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Definitivt Star Wars, Knights of the Old Republic 1 & 2. Eg syns Star Wars var keisamt heilt fra til eg prøvde Jedi Academy II - etter det såg eg filmane, og har blitt frelst. All things star wars <3 Storkoste meg med Kotor 1&2 - utruleg gode spel. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Står mellom: Tomb Raider 3 Metal Gear Solid 2 Sonic The Hedgehog Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Final Fantasy VII (+ resten av serien) MGS spillene revolusjonerte "Sneak & Hide" konseptet som jeg har falt pladask for Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Gran Turismo 1 Metal Gear Solid 2 The Elder Scrolls 3: Morrowind Halo 1 Gears of War Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 SSX 1 og 2 Tekken 3 og 4 Pop Sands of Time Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 OT diskusjon: Synes det er rart at så mange nevner Halo i denne sammenhengen, når det samtidig er et av de mest hyppig nevnte i 'Mest oppskrytte spill'. Jeg kan synes det er merkelig at du ikke liker det, men slik er det. Forskjellige meninger. Selv fikk jeg ingenting ut av for eksempel Final Fantasy spillene. Synes det var kjedelig. Men forskjellige meninger. Det spillet som ga meg best inntrykk må være Zelda OoT. Vekker gode minner de spillet. 8078889[/snapback] Helt enig med at Halo er oppskrytt. Jeg har heller aldri forstått hvorfor den har fått den kultstatusen den har fått. Helt ordinært middels FPS spill. Eneste jeg kan komme på er vel at dette er vel det første FPS spillet som har "fungert" på en konsoll, som du sa hadde PC slike FPS spill i mange mange år før Halo, og de fungerte bedre også. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 [Pirke]Så vidt jeg vet er vel ikke Heroes...., Warcraft og Diablo lansert på konsoll[/Pirke] 8079247[/snapback] Joda http://www.gamespot.com/ps/rpg/diablo/review.html?q=diablo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå