Gå til innhold

hvilke konsollspill har gjort mest inntrykk på deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metal Gear Solid 3, Halo -serien, Zelda -serien, Final Fantasy -serien og Ninja Gaiden.

Hvis du mener med inntrykk, så ser jeg ikke akkurat på livet på en annen måte, men jeg innser hvor gode spillutviklere det finnes. :)

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar

Legend of Zelda: A Link to the Past. Jeg var såpass ung den gangen at jeg brukte ganske lang tid på å komme fram til det første møtet med Agahnim, og å oppdage at han ikke var den siste bossen likevel, og at det fremdeles var såpass mye igjen å utforske...it blew my mind.

Shadow of the Colossus. Riktignok litt kort, men selve spillopplevelsen mer enn veier opp for det. Og for et soundtrack!

Lenke til kommentar

OT diskusjon:

Synes det er rart at så mange nevner Halo i denne sammenhengen, når det samtidig er et av de mest hyppig nevnte i 'Mest oppskrytte spill'.

Jeg kan synes det er merkelig at du ikke liker det, men slik er det. Forskjellige meninger. Selv fikk jeg ingenting ut av for eksempel Final Fantasy spillene. Synes det var kjedelig. Men forskjellige meninger. :)

Det spillet som ga meg best inntrykk må være Zelda OoT. Vekker gode minner de spillet.

8078889[/snapback]

Helt enig med at Halo er oppskrytt. Jeg har heller aldri forstått hvorfor den har fått den kultstatusen den har fått.

Helt ordinært middels FPS spill.

Eneste jeg kan komme på er vel at dette er vel det første FPS spillet som har "fungert" på en konsoll, som du sa hadde PC slike FPS spill i mange mange år før Halo, og de fungerte bedre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...