Laze Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 I kronologisk rekkefølge, pc-spill utelatt: Zelda: Link's Awakening Zelda: Ocarina of Time Halo Guitar Hero Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Noen av de største spilløyeblikkene har jeg hatt på C64 og PC, men det holder vi vel utenom her. Tar det i kronologisk rekkefølge jeg også: Super Mario World Virtua Tennis 2 Shenmue Soul Calibur Ninja Gaiden Gears of War Endret 5. mars 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 .. og det første spillet til den første nintendoen, DET var tøft det (Inneholdt Mario, Tetris og World Football eller hva det hette). Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 rainbow six vegas. grunn: drit bra effekter og grafikk. realistisk. og det er fett å sammarbeide online Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Golden Eye - N64 GT 3 - PS 2 FF 10 - PS 2 Halo - Xbox Lenke til kommentar
eliph Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det må bli Kotor. Lå hjemme med kyssesyken og spilte kotor og ssx3. Var ikke så gale å være syk da:) Lå der med feber å ble "liksom"-forelska i ho jedien i Kotor. Husker jeg så rulleteksten til spillet, tror det va Jennifer Hale ho het, prøvde å google henne, uten hell Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) At jeg kunne glemme KOTOR på Xbox. Edit: eliph, Jennifer Hale har gjort voice acting i en god del kjente tilttler. Endret 5. mars 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Final Fantasy III, Final Fantasy VII Super Mario Bros I og III (64 ble aldri noen favoritt) Halo I (II) Jade Empire Shenmue II The Elder Scrolls: Oblivion Gears of War Om PC-spill hadde vært med: Day of the Tentacle Monkey Island II Quake Half-Life Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Halo og Gears of War Og Oblivion , har spillt det nærmere 150 timer Endret 5. mars 2007 av mX Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det første spillet jeg spilte da jeg og broren min fikk NES rundt 1990, Super Mario Bros 3. Er nok det spillet jeg har brukt mest tid på tilsammen. I nyere tid er det nok Resident Evil 4 til Gamecube som har gjort mest inntrykk på meg. Mer polert og ferdigutviklet spill skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Eloh Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er nok FFVII og det første Metal Gear spillet Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Må nok bli første gang jeg spilte MGS og Socom 2 online for første gang Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 På PS 2: - Hele Metal Gear Solid serien... - Socum US Navy Seals online (fikk faren min til å skaffe bredbånd slik at jeg kunne spille det. Det var det første spillet jeg spilte online) På PC: - Counter-Strike 1.6 (det spillet har fylt språket mitt med all slags rare ord og utrykk ) - World of Warcraft (savner det ) På XBox 360: - Gears of War (fikk meg til å bruke 4000 på et nytt konsoll bare så jeg kunne spille det spillet, angrer ) På Nintendo: - 007: Goldeneye Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) Metal Gear Solid (PS1) Super Mario 64 (N64) Super Mario Bros. 3 (NES) Goldeneye (N64) Metal Gear Solid 2 (PS2) Max Payne (PC) Dette er spill som mer eller mindre har gjort store inntrykk på meg (og som jeg kom på i farten). Rekkefølgen er kun sånn cirka. N64 var tider, ja. <3 Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Off-topc: Tror det står på at Halo er flaggskipet til Xbox-gutta siden start. Så dem må selvsagt automatisk verne og elske sin skatt Ja, Halo var et tilfeldig middelmådig spill som ble valgt ut til å vere xbox sitt flaggskip. Det er egentlig ingen som liker det, vi bare hyller og spiller det fordi det xbox sitt flaggskip. Jeg har jo selvsagt spilt det minst 300 timer fordi jeg må verne om det. Du skjønner hvor dumt det du sier er, sant? Endret 5. mars 2007 av Gotham Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Siden det er snakk om inntrykk og ikke hva jeg synes er best må jeg si Shadow of Memory's (ps2) gjorde veldig bra inntrykk. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) På ps: Resident evil 1 og 2 (Skumle greier i sin tid) Final fantasy VII (likte også godt IX) N64: Perfect dark Zelda OT Gamecube: Resident evil 4 Killer 7 Metroid prime DC: Shenmue 1 og 2 (Dette er mine to favorittspill gjennom alle tider) Resident evil code veronica xbox: halo 1 og 2 Fahrenheit Morrowind xbox360: Oblivion gears of war Mange spill på pc som hadde vært med også ... Endret 5. mars 2007 av mbiof Lenke til kommentar
klatten Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 gran turismo 1 er nok det spillet som har gjort mest inntrykk på meg. I forhold til de tidligere konsollspillene var GT revolusjonerende når det først og fremst gjaldt grafikk. GT3 gjorde også veldig bra inntrykk på meg, for det var blant de første spillene til ps2 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Zelda: A link to the past (SNES) Chrono Trigger (SNES) Rayman (PSX) Zelda: Ocarina of Time (N64) Zelda: Wind Waker (NGC) God of War (PS2) Shadow of the Colossus (PS2) Zelda: Twilight Princess (Wii) Noen få spill som har gjort inntrykk på meg, men dette er bare konsollene. Er noen PC spill som har gjort det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå