boundishh Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 gran turismo ps1 når jeg fikk det til bursdagen min ante jeg ikke hvor bra det var (den gangen) og ble meget positivt overasket ...btw nå tror jeg at slår på ps1'en min og tar meg en runde....jeg kommer sikkert på mer etterhvert Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Halo er det beste spillet jeg spilt Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Uten tvil HALO. Et helt spesielt FPS spill Alle andre spill i samme sjanger er bare kanonføde for den tittelen Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Final Fantasy VIII (åtte, 8) eneste spill jeg ble helt forelsket i.. Levde i denne verden! Zelda OoT og FFVII har også gitt meg stort inntrykk Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har spilt veldig lite konsollspill, men halo og zelda TP var 2 spill jeg likte godt! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gran Turismo 4, Utrolig bra spill, som jeg har spilt utrolig mye. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) metal gear solid spillene, utrolig bra story, og stemningen i spillet er ordentlig bra. De spillene er de beste jeg noengang har spilt, spesielt nr1. jak n' daxter (eller hvordan det skrives) spillene er også veldig bra. Endret 4. mars 2007 av marius90 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hmm.. Det blir vel Ratchet & Clank. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Final Fantasy VIII her.. satt inne 1 uke i strekk å spilte dette.. eneste var noen få matpauser og noen timers søvn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dino Crisis var helt rått! Satt og spilte spillet i en hele natt sammen med bruttern min og to kompiser.. Vi var redde som pokker og sleit fælt med ammo og kode til forskjellige dører.. *mimre* Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Zelda, Goldeneye og Mario64 til N64 kan aldri slåes :wub: Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) LoZ: OoT (Legend of Zelda: Ocarina of Time) Endret 4. mars 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Synes det er rart at så mange nevner Halo i denne sammenhengen, når det samtidig er et av de mest hyppig nevnte i 'Mest oppskrytte spill'. Jeg har spilt både Halo og Halo 2, men kan ikke si noe mer positivt om det enn at det er et greit nok FPS spill. Ingenting originalt med det. Dølle våpen. Bare helt middels egentlig. Har spilt mye mer engasjerendes og bedre FPS spill på pc. Men i on-topic sammenheng; FFVII, FFVIII, FFIX, Breath of Fire 3, og Metal Gear serien for meg Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sitter faktisk å spiller Gran Turismo 4 nå med G25 ratt.... Det er rett og slett det beste bilspillet jeg har spilt noen gang! Kjøpte meg faktisk PS2 og G25 ratt kun for det spillet Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Halo..uten tvil. Perfekt kontrollsystem, bra historie(4 bøker) og fantastisk multiplayer. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Synes det er rart at så mange nevner Halo i denne sammenhengen, når det samtidig er et av de mest hyppig nevnte i 'Mest oppskrytte spill'. Jeg kan synes det er merkelig at du ikke liker det, men slik er det. Forskjellige meninger. Selv fikk jeg ingenting ut av for eksempel Final Fantasy spillene. Synes det var kjedelig. Men forskjellige meninger. Det spillet som ga meg best inntrykk må være Zelda OoT. Vekker gode minner de spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå