Movieheart Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ja da har Hombres startet på TVNorge, så da tenkte jeg at det kom til sin rett å starte denne tråden. Her kan vi da diskutere det som skjer og hvilke forhåpninger vi har videre. Så da er det bare å spytte ut! Hva synes dere om serien? Etter å ha sett de to første episodene synes jeg dette ser bra ut! Tror dette kan bli en bra norsk serie! Serien sendes på TVNorge søndager klokken 21:30 og er delt opp i 16 episoder. For de som ikke helt vet hva serien går ut på. Dette skriver TVNorge om serien: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fire menn med totalt forskjellig bakgrunn møtes i Stockholm for å planlegge det perfekte kupp - å stjele 354 millioner! Hjernen bak kuppet i Hombres er den småkriminelle finansakrobaten, Pål Skogland. Han får med seg overklassegutten Manne af Ejderhorn, samt brødrene Victor og Emil Carlberg som jobber i det anerkjente fondsfirmaet hvor pengene skal stjeles fra. Men alt går ikke etter planen. Voldsomme hendelser tvinger firkløveret til å ta beslutninger de aldri hadde drømt om å bli konfrontert med. Hva gjør man når det begynner å brenne under føttene? Og hvis penger er det egentlig de har kommet over? I fengsel fikk Pål Skogland tak i informasjon som kunne føre ham til 354 millioner raske kroner. For å få tak i pengene allierer han seg med de tre andre som hver har spesialkunnskap som er nødvendig for å gjennomføre kuppet. Kuppet går ut på å overføre de 354 millionene til en bank på Mallorca. Pengene finnes på en hemmelig konto i et av landets mest respekterte fondsfirmaer der Victor og Emil jobber. Siden det handler om svarte penger, som egentlig ikke finnes, kommer ingen til å anmelde tyveriet. Det er et sikkert kupp hvor ingen blir skadet, ingen kommer til å merke noe utad og firkløveret blir mangemillionærer over natten. Det perfekte kupp. Transaksjonen gjennomføres perfekt. Men da de ankommer Mallorca begynner marerittet. Hvem er advokaten Ramon Garcia som Pål har fikset? Hvem kan de stole på? Kan de stole på hverandre? Endret 4. mars 2007 av _Zero Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Virket bra dette. Bra filming og spenningsnivå. Så får vi se om det holder seg fremover. Titter nok innom neste søndag. Skal bli spennende å se hvilke tvister som er lagt inn og hvilke krefter de har terget på seg. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Virker som en bra serie. Godt konsept, en blanding av norsk/svenk gjør det ekstra godt, ettersom sverige stort sett er flinkere på film, da tenker jeg på beck spesielt osv. Dessuten er min favorittskuespiller og eksklusive babe aka Pia Tjelta med i serien. Hurra hurra! Gleder meg til Søndag. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Da er det endelig kommet til søndag og to nye episoder av Hombres. Gleder meg skikkelig til disse episodene, har store forventninger. Håper de klarer å opprettholde den standaren de satte på de to siste og at serien ikke daler nedover... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 For de av dere som vil se flere episoder enn det som er sendt på TVNorge hittil, så ligger det flere ute på dagbladet.no. Tror de legger episodene ut en uke før de sender på TVNorge. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Ja, hva synes dere om dagens episoder da? Syntes de var veldig gode jeg, men ble litt overrasket når Manne ble skutt i slutten av episoden... Lurer på om de to på scooteren var ute etter han Garcia Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Helt greit at manne ble skuti, hatet han fra første stund. ekkel klyse fra Sverige. Bra episode idag. Jeg likte det jeg så, håper på enda litt mer Pia Tjelta etterhvert. Hun er så .. mm Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Helt greit at manne ble skuti, hatet han fra første stund. ekkel klyse fra Sverige.8132670[/snapback] Ja, det var en type jeg fort gikk lei Ble Garcia borte oppi alt styret? Serien ser ganske bra ut. Jeg liker skuespillerne og hvordan alt ser ut. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Sjekk ut de nye episodene dere, på www.dagbladet.no/tv/hombres. Der har dere episode 5 og 6 ! Hvem skjøt manne ? Ja... det kan dere virkelig lure på. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Sjekk ut de nye episodene dere, på www.dagbladet.no/tv/hombres.Der har dere episode 5 og 6 ! Hvem skjøt manne ? Ja... det kan dere virkelig lure på. 8138248[/snapback] Fikk du vite det i episode 5 og 6? I så fall så gleder jeg meg til søndag! Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det stemmer. Men altså, du finner episodene på internett Lenke til kommentar
ArneK2 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 tror ikke alt er helt som det ser ut her, aner ugler i mosen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Det stemmer.Men altså, du finner episodene på internett 8144386[/snapback] Okei... Men det blir ikke det samme som å se de på tven... Jeg kommer værtfall til å vente til neste søndag med å se de... Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 episode 5 og 6 var ok, manne, han manne. Lenke til kommentar
ArneK2 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Okei... Men det blir ikke det samme som å se de på tven... Jeg kommer værtfall til å vente til neste søndag med å se de... 8145325[/snapback] sant det Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Hva synes dere om dagens episoder da? Jeg syntes de var helt ok. Morsomt med noen overraskende vrier i historien. Må si jeg ble veldig overrasket når vi fikk se at Manne overlevde. Trodde han kom til å dø jeg, men det var vist bare Garcia som ble skutt... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Bitteliten spoiler for episode 7/8: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvis dere hater manne nå,vent til episode 8. For å være ærlig skjønner jeg ikke hva han gjør i gruppa engang Lenke til kommentar
ArneK2 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Episode 7 & 8 ligger på dagbladet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå