Goliath Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kjøpte en Lenovo ThinkPad for noen måneder siden og kvalifiserte til gratis 32bit Vista Business. Finnes det en trialversjon av denne Vista-versjonen og kan den aktiviseres med den nøkkelen Lenovo sender? Lenke til kommentar
viscomweb Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjøpte en Lenovo ThinkPad for noen måneder siden og kvalifiserte til gratis 32bit Vista Business. Finnes det en trialversjon av denne Vista-versjonen og kan den aktiviseres med den nøkkelen Lenovo sender? 8078384[/snapback] Oppgradering av OEM til Vista skjer på ModusLink fra Microsoft Gå til https://upgradeweb.moduslink.com/Vista og følg info. (Velg produsent av PC, velg ditt operativsystem (som din maskin kom med orginalt), og srkiv inn innløsnings/oppgraderingsnummer fra dinn produsent.) Siden er også på Norsk Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg har ordnet oppdatering via ModusLink, sendt inn kvittering og fått bekreftet at Vista Business kommer i posten om 4 - 6 uker men jeg lurte på om jeg kunne laste ned Vista Business fra Microsoft og installere nå og så aktivere produktet med lisensen Lenovo sender? Endret 5. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg har ordnet oppdatering via ModusLink, sendt inn kvittering og fått bekreftet at Vista Business kommer i posten om 4 - 6 uker men jeg lurte på om jeg kunne laste ned Vista Business fra Microsoft og installere nå og så aktivere produktet med lisensen Lenovo sender? 8080749[/snapback] Nei, du kan ikke laste ned Vista fra Microsoft og den kommer ikke i trialversjon. Jeg venter på Vista oppgradering fra moduslink på min HP, og vurderte å legge inn Vista fra DVD plata jeg har på den andre maskinen min. Men jeg tror kanskje ikke aktiveringen vil like det så jeg venter heller noen uker og tar oppgraderingen etter boka. Endret 5. mars 2007 av Mythos Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Vel, hvis ikke OS'et er maskinspesifisert med drivere, så er absolutt alle DVD'ene nøyaktig det samme så du kan helt fint installere fra èn OS-DVD og aktivere med en annens nøkkel. Edit: Tar forbehold at det fungerer som XP Endret 5. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vel, hvis ikke OS'et er maskinspesifisert med drivere, så er absolutt alle DVD'ene nøyaktig det samme så du kan helt fint installere fra èn OS-DVD og aktivere med en annens nøkkel 8084707[/snapback] Tviler litt på det. Jeg regner med at jeg får en norsk oppgradering og tviler på at den er nøyaktig lik den engelske fullversjonen jeg har på DVD. Jeg har kjørt såpass mye Vista det siste året at jeg ikke har noe imot å vente et par-tre uker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå