Fruktkake Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ja, jeg har prøvd to stoler fra Jysk. Den første er halvt ødelagt nå. Stolen ble skjev (beklager, har ikke ordbok) etter et halvt år. Den jeg fikk som erstattning knakk bare sammen. F.eks de Chef stolene føles greie i butikken og har en ok pris, men de er laget slik at de er bøyd bak - veldig dårlig til PC-bruk. Min stol fra Møbelholmen kostet kanskje dobbelt så mye men den fungerer utmerket den dag i dag. Så vidt jeg vet er det viktig at du ikke ligger bakover når du skal skrive på tastaturet. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Ganske motstridande meldingar her. Fruktkake: Har du prøvd stolen eller er dette berre noko du påstår på grunnlag av dine haldningar til Jysk? Komfort er det viktigaste, om stolen ikkje er i super kvalitet er ikkje så farleg, eg har ikkje tenkt å kjøre i slalåmbakken med den. 8112527[/snapback] Jeg støtter Fruktkake. Har selv hatt 2 stoler fra Jysk, og begge 2 ble ødelagt etter ett års tid. Finnes ikke solid i det hele tatt. Rett og slett billig dritt. For det første var delene til begge stolene dårlig tilpasset, så dårlig at man må fram med kniv og drill for å få montert faenskapet. Det andre problemet er at det ofte er dårlig kvalitet (svikt) i matrialet. På begge stolene jeg har hatt, har den søylen under (eller "foten") knekt tvers av. Litt synd, egentlig, at kvaliteten er så dårlig, for stolene var faktisk gode å sitte i. Nei, invester heller i en skikkelig stol. At enkelte dyre stoler virker mer ukomfortable, er rett og slett fordi de er nye. De må "sittes inn" skikkelig først. Om man ikke vil bruke så veldig mye penger, så gå heller til et sted der de faktisk selger møbler...Skeidar f.eks, og ikke sånne b-vare butikker som Jysk. Pantera Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Høyrest fornuftig ut, et sit mykje framfor PC-en og burde så absolutt ha ein god stol. Skal ta meg ein tur og sjå. Har ein butikk med stolar til 4000+, men det blir litt for dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå