Programvare Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ja, jeg trenger hjelp til å finne en kontorstol. Får ulidelige smerter av den stolen jeg har nå. sitter en god del foran data'n. Kriterier: Må tåle minimum 90 kg Maks pris 1000,- Uten armelener fordi jeg spiller gitar foran data'n 24/7 Tusen takk! Endret 4. mars 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva er galt med armlener når du spiller? Men jeg har et tips, hold deg unna Jysk dritt selvom du får et godt intrykk på butikken, gå til f.eks Møbelholmen hvor de selger møbler som skal vare og ikke er 99% plastikk eller plastikk-skinn. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva med en slik?: http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=94195 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hooola! den ser jo ut som et rallysete.. *vurdere kjøpe den selv* Lenke til kommentar
Blue Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) ikkeno: Har du peil om det går å få kjøpt denne stolen andre plasser...digg stol, bare armlener og koppholder som mangler Trådstarter: Hvilken som helst stol tror jeg ville vert bedre Endret 6. mars 2007 av Blue Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ekkel stol, den har kanter på setet. Beregnet på kvinnfolk som holder beina samlet når de sitter. Ryggen ser grei ut da. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Av erfaring kan jeg fortelle at 1000,- Kroner er nesten alltid for lite å bruke på en god stol, har ødelagt en del av slike billig stoler før jeg endelig tok til vettet og skaffet meg en ordentlig. Den var veldig dyr (6000,- for ett år siden), men den er utrolig komfortabel og kan justeres i alle forskjellige retninger. Ergo, er du en tung kar (90+) burde du ligge langt unna 1000,- kroner stolene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Eg har lurt på om eg skal kjøpe ein stol frå Jysk. Magnus med høg rygg til 799. http://nlab.dk/stories/110_3_29_ml8NCTc3/imagepage20.htm Stikk-kont@kten: Det er klart at ein dyr stol er betre enn ein billig stol, men det er ikkje alle som har råd til, eller vil prioritere ein stol til fleire tusen kroner. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er klart. Men i mitt tilfelle ville kostnadene over flere billigstoler overstige det en dyr stol ville kostet (2stk x 1000,-) om jeg hadde fortsatt å ødelegge stolene med jevne mellomrom. Derfor anså jeg det som en investering, noe som jeg mener har lønnet seg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er klart, om du ødelegg stolane er det greit å kjøpe kvalitet, men det er eit problem eg aldri har hatt. Korleis er det med garanti og reklamasjon på stolar? Lenke til kommentar
cascas Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Selv har jeg en stol fra IKEA som heter VERKSAM. Jeg har hatt den i et år nå, og kan absolutt ambefales. Har selv hatt litt vondt i ryggen ved feil sittestilling, men etter at jeg fikk tak i denne stolen har jeg ikke hatt noe problem. Den er litt over budsjettet ditt (1 795,00) men absolutt verd det. Den har justerings muligheter for det meste og den har ikke armlener Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Eg har aldri hatt bruk for armlener på ein PC-stol. Sidestøtte er kjekt å ha, men armlenene er som oftast berre i veien. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 På min gode Møbelholmen stol er armlener vitalt. Jeg klarer meg ikke uten de nå. Det var litt rart. Mannen som solgte meg den hadde en Overklokking.no t-skjorte på seg, og han anbefalte den. Han forstod også skrivebordsbehovet mitt, og jeg er storfornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 ikkeno: Har du peil om det går å få kjøpt denne stolen andre plasser...digg stol, bare armlener og koppholder som mangler 8091513[/snapback] Nei. Aner ikke Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Eg har lurt på om eg skal kjøpe ein stol frå Jysk. Magnus med høg rygg til 799.http://nlab.dk/stories/110_3_29_ml8NCTc3/imagepage20.htm 8105380[/snapback] Aldri, ALDRI kjøp en stol fra Jysk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ok, fint om du kan forklare litt kvifor og. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har den stolen du vurderer Zeph, og det er ikke den beste stolen når det kommer til kvalitet. Virker som om det er noe galt med festet på denne stolen. Ser ikke selv på det som et problem, men det kan sikkert irritere mange. Komfort-messig er den ypperlig. Blant de få stolene jeg faktisk liker (slår et par kontorstoler i 3000-kroners-klassen jeg har prøvd). Ikke så mange justeringsmuligheter, men for meg holder det å kunne vugge fram og tilbake og opp og ned Anbefaler den. Til den prisen den beste du kan få. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bare en liten advarsel her.. Aldri kjøp stol fra Europris, kjøpte en for 500-600 og den tok nesten livet av meg! Satt en sen kveld å så på film med headset på, lente meg godt bak i stolen og ante fred og ingen fare. Plutselig hører jeg: "Knekk!", stolen detter bakover, jeg røsker med meg headsettet, river ned den eksterne harddisken og knuser hodet i gulvet. Det var det ene beinet på stolen som hadde knekt tvers av. Så for ditt eget beste, ikke engang vurder å kjøpe stol fra Europris. Livsfarlig! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jysk er juggel. 8109400[/snapback] Har den stolen du vurderer Zeph, og det er ikke den beste stolen når det kommer til kvalitet. Virker som om det er noe galt med festet på denne stolen. Ser ikke selv på det som et problem, men det kan sikkert irritere mange.Komfort-messig er den ypperlig. Blant de få stolene jeg faktisk liker (slår et par kontorstoler i 3000-kroners-klassen jeg har prøvd). Ikke så mange justeringsmuligheter, men for meg holder det å kunne vugge fram og tilbake og opp og ned Anbefaler den. Til den prisen den beste du kan få. 8110134[/snapback] Ganske motstridande meldingar her. Fruktkake: Har du prøvd stolen eller er dette berre noko du påstår på grunnlag av dine haldningar til Jysk? Komfort er det viktigaste, om stolen ikkje er i super kvalitet er ikkje så farleg, eg har ikkje tenkt å kjøre i slalåmbakken med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå