F.torres Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg vi lbegynne og spise en god og sund frokost. noen som hvet om noe ejg burte prøve ut? Lenke til kommentar
KatrineR Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) - Grovt brød med eks. hvitost og agurk, paprika - Hjemmelaget smoothie, en frisk start på dagen og ikke minst mettende - lag en salat - Frokostblanding av havregryn, bær, nøtter o.l (ikke kjøp frokostblanding i pakke) - Frukt (er alltid sunt) Var da noe.. Men ville ikke skade å søke tror jeg Endret 4. mars 2007 av KatrineR Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg liker havregryn med melk Havregrøt er også sunt og varmt hvis du ønsker... men jeg syns det er kvalmt Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 ikke bare ta det billigste grovbrødet du finner, for det inneholder ikke mye "grovbrødmel" , mer sukkerkulør kjøp et fedon-brød ha salat og kalkun pålegg på , agurk og tomat... tropicana eller tines "premium" juice... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Brødet "Naturlig Sunt Bygg/Spelt/Havre (en av disse) Fullkorn" er et veldig godt og grovt brød. Jeg syns at Bygg-brødet er godt, men jeg har ikke prøvd Spelt og Havre. Tror "Bygg" inneholder 70% fullkorn eller noe, men det er ingen store biter (woho). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå