Gå til innhold

trenger hjelp ved kjøp av hk

Jelmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet!

Litt info:

Alle sokkel 939 hovedkort støtter DDR SDRAM PC3200 da minnekontrolleren sitter i CPU.

1900XTX er et PCI-E skjermkort så du trenger støtte for PCI-E.

Når du sier athlon er dette utydelig, men siden du allerede har sagt sokkel 939 så det er uvesentlig.

Sokkel 939 hovedkort finner du HER

De fleste burde duge om du ikke har noen spesielle behov/overklokker/ønsker SLI/osv.

Sjekk anbefalinger osv. Sokkel 939 er på vei ut. Kanskje du kan finne noe billig brukt.

Om du finner noen kort du liker/grei pris kan du poste lenker til de her så kan jeg eller noen kommentere evt komme med anbefaling.

Lenke til kommentar
trenger et hovedkort,som er kompitabelt med ddr sdram. socket 939.

som er kompitabelt med saphire radeon x1900xtx,

som er kompitabel med amd athlon. pris opp til 1500 kr max. noen som kan hjelpe meg ?

Anbefaler A8N32-SLI Deluxe fof. fordi det er/ var et populært kort - derfor er det enklere å finne omtale og erfaringer, også med radeon x1900xtx ombord Her Kan godt være at andre hovedkort med samme brikkesett også takler x1900xtx, men da jeg sjekket MSI så fant jeg ingen testreport som viser OK i kombinasjon med nForce 4 (x1900-serien var ikke nevnt).

Tipper det lønner seg å oppdatere BIOS og drivere, fordi dette blir vel en spill-PC, for da er det enkelte spill som trenger oppdateringer og patcher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...