Gå til innhold

Hva spiller dere mest av på konsoll?

Anbefalte innlegg

Hva er det dere spiller mest av på konsoll? Online, eller Singleplayer? En begrunnlse ville vært fint.

Hva slags spill spiller dere? (Online eller/og Singleplayer)

Hvilke konsoll spiller dere på?

Jeg spiller mest singleplayer. Hvorfor? Vanskelig å si :p klarer liksom ikke å venne meg til online på konsoll. får liksom ikke en god opplevelse av det. Spiller forøverig på Xbox 360. Spiller litt Geow på online da :)

Endret av Rcane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller stort sett singelplayer. Da jeg finner det mer avslappende og passende min spillestil. Jeg er ikke så konkuransemenneske når det kommer til slike spill. Jeg liker å utforske og spille i mitt eget tempo. Å da passer singelplayer best. Å jeg liker veldig godt en god historie over en god kamp.

Derfor singelplayer.

Spiller online av og til.

Lenke til kommentar

Singleplayer, har vel aldri spilt online egentlig. Er ikke pc gamer, så jeg spiller bare konsoll spill, og der foretrekker jeg (som de fleste antar jeg) å spille singleplayer, eller mot/med mennesker i samme rom som meg.

Endret av dracula
Lenke til kommentar

Spiller mest online (Live) på 360-en min. Fordi det er gøyest.

Etter du er ferdig med campaign/storyen på et spill og det ikke så mye mer å gjøre, da er det deilig å ha et spill med god Multiplayer. Da varer det så sykt mye lengre.

Lenke til kommentar

Går omtrent bare i singelplayer på konsoll. Jeg har PS2 og Wii og onlinemulighetene der er ikke så veldig store heller. Liker rpg som FF og Dragon Quest. De spillene tar så lang tid at jeg ikke har noe behov eller tid for å spille online. Har enda ikke prøvd ut FF XI. Er mer opptatt av historien samt å utforske spillet i eget tempo.

Lenke til kommentar

Det var overraskende få som spiller MP foran SP, hadde jeg faktisk ikke trodd.

Jeg spiller 95% online multiplayer på min X360, og spiller kun single player for eventuelt å runde spillet, eller hvis jeg kjeder meg og ikke har noen venner online.Etter min mening er det ingenting som slår å spille sammen med kamerater man har blitt kjent med online opp gjennom tiden.Spiller også mange clan kamper.

Spillene er Project Gotham Racing 3, Ghost Recon AW, Rainbow Six Vegas.Har forhåndsbestilt Ghost Recon AW 2 og venter med lengsel på Forza 2.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Blir mest SP spilling på meg, er så lei av overwhinede snørrunger på vær bidige server at jeg holder meg til SP delen og koser meg med den.

Spiller mye PS2 for tiden, GoW og SotC samt Fahrenheit. Og da litt Wii med TP og CoD3 samt VC klassikere.

Lenke til kommentar

Det jeg har spilt mest av nå, er multiplayer.. men, ikke online.. opptil 5stk på snes emulator (ps2) og bomberman er himmels! ;) Men, når man ser bort ifra det, har det gått klart mest i singelplayer.. Da rollespill som står øverst.. men, har aldri hatt noen rask linje her, så mutliplayer online er umulig..

Men, må si jeg liker å spille sammen med andre, over å spille alene.. stort sett.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...