Esukiru Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hva er det dere spiller mest av på konsoll? Online, eller Singleplayer? En begrunnlse ville vært fint. Hva slags spill spiller dere? (Online eller/og Singleplayer) Hvilke konsoll spiller dere på? Jeg spiller mest singleplayer. Hvorfor? Vanskelig å si klarer liksom ikke å venne meg til online på konsoll. får liksom ikke en god opplevelse av det. Spiller forøverig på Xbox 360. Spiller litt Geow på online da Endret 4. mars 2007 av Rcane Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg spiller noen spill bare online egentlig. Sportspill som NHL 07 og PES6 spiller jeg nesten utelukkende online. Andre spill spiller jeg litt online og litt singleplayer. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Spiller stort sett singelplayer. Da jeg finner det mer avslappende og passende min spillestil. Jeg er ikke så konkuransemenneske når det kommer til slike spill. Jeg liker å utforske og spille i mitt eget tempo. Å da passer singelplayer best. Å jeg liker veldig godt en god historie over en god kamp. Derfor singelplayer. Spiller online av og til. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Blir mye singleplayer på meg. Elsker en god historie, og liker godt spill som FF og Metal gear serien. Det blir litt multiplayer på meg også, da ikke stort annet enn Gears of War og Rainbow six: vegas. Blir litt Mario Kart også. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 gt4 med driving force pro ratt .. på PlayStation 2...unødvedig si det men Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Spiller kun singelplayer.. og kun på Wii.. kanskje har en sammenheng? Lenke til kommentar
dracula Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Singleplayer, har vel aldri spilt online egentlig. Er ikke pc gamer, så jeg spiller bare konsoll spill, og der foretrekker jeg (som de fleste antar jeg) å spille singleplayer, eller mot/med mennesker i samme rom som meg. Endret 4. mars 2007 av dracula Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Spiller mest online (Live) på 360-en min. Fordi det er gøyest. Etter du er ferdig med campaign/storyen på et spill og det ikke så mye mer å gjøre, da er det deilig å ha et spill med god Multiplayer. Da varer det så sykt mye lengre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Multiplayer! Singleplayer spilles bare i spill som Tony Hawk og for å se litt hva historien i spill er. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Går omtrent bare i singelplayer på konsoll. Jeg har PS2 og Wii og onlinemulighetene der er ikke så veldig store heller. Liker rpg som FF og Dragon Quest. De spillene tar så lang tid at jeg ikke har noe behov eller tid for å spille online. Har enda ikke prøvd ut FF XI. Er mer opptatt av historien samt å utforske spillet i eget tempo. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Blir mest Singleplayer og Multiplayer (ikkje online) med sportsspel ala Tony Hawk, SSX og Gran Turismo. Online spelar eg mest med PC. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Singelplayer. Eneste online jeg fordyper meg i er SOCOM serien og Pro Evolution. Singelplayer er morsomste som er. Med mindre det er et artig multiplayerspill:) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Spiller for det meste multiplayer (ikke over Live) da 360'en min står i stuen i kollektivet. Blir litt singleplayer av og til, men ikke så mye. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Spiller både singleplayer og multiplayer, spiller singleplayer mer enn mp i noen spill og omvendt Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Det var overraskende få som spiller MP foran SP, hadde jeg faktisk ikke trodd. Jeg spiller 95% online multiplayer på min X360, og spiller kun single player for eventuelt å runde spillet, eller hvis jeg kjeder meg og ikke har noen venner online.Etter min mening er det ingenting som slår å spille sammen med kamerater man har blitt kjent med online opp gjennom tiden.Spiller også mange clan kamper. Spillene er Project Gotham Racing 3, Ghost Recon AW, Rainbow Six Vegas.Har forhåndsbestilt Ghost Recon AW 2 og venter med lengsel på Forza 2. Endret 5. mars 2007 av bas Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Blir mest SP spilling på meg, er så lei av overwhinede snørrunger på vær bidige server at jeg holder meg til SP delen og koser meg med den. Spiller mye PS2 for tiden, GoW og SotC samt Fahrenheit. Og da litt Wii med TP og CoD3 samt VC klassikere. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Spiller aller mest multiplayer over Xbox Live for tida, med Rainbow Six, og snart GRAW 2! Prøver også å lære meg å mestre PGR3 for tida, men det er slettes ikke enkelt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det jeg har spilt mest av nå, er multiplayer.. men, ikke online.. opptil 5stk på snes emulator (ps2) og bomberman er himmels! Men, når man ser bort ifra det, har det gått klart mest i singelplayer.. Da rollespill som står øverst.. men, har aldri hatt noen rask linje her, så mutliplayer online er umulig.. Men, må si jeg liker å spille sammen med andre, over å spille alene.. stort sett.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Spiller mest single player men hender jeg spiller online med venner fra (CB) på xbox live. Spiller også en del pc og da går det mest i FM2007 og strategi spill, men sikler etter Crysis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå