Blib Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hvordan er det mulig å se Xvid-komprimerte filmer i sitt rette element? Jeg har strevt i en halvtimes tid nå med nedlastninger av codecs til WinMedia 9, filer her og filer der, men det er rett og slett umulig å få det til! Etter en del arbeid har jeg nå fått bildet inn, men lyden er fremdeles tapt. Har tilogmed prøvd i VirtualDub, en den fant heller ikke lyden min. Noen som kan hjelpe? Blib Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Du må ha rette codecen. Last ned gspot og sjekk hva slags codec du trenger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 http://www.divx-digest.com/software/xvid.html Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Dette er en av de MANGE sidene jeg har vært på og lastet ned så mye som mulig (Av det som virket fornuftig). Det fungerte til slutt da jeg lastet ned OdioDec som jeg ikke en gang lengre husker hva er eller hvor jeg fant det. Lenke til kommentar
ketilgd Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Ja, du må laste de riktige codec-ene for at både lyd og bilde skal virke. Kan anbefale at dere laster ned Nimopack fra divx-digest.com siden. Nimopacken inneholder alle de nødvendige codec-er som trengs. Lyd problemet er oftest det at du ikke har installert en ac3 codec. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 18:40, skrev ketilgd:Lyd problemet er oftest det at du ikke har installert en ac3 codec. Jupp...eller .ogg directshow-filteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå