Gå til innhold

Ny modell av Xbox 360? (Har mistet oversikten)

Anbefalte innlegg

Hei,

Har sett mange tråder om nye modeller av Xbox 360 fortiden, men jeg får ikke helt ting til å henge sammen :p

Var det ikke slik at ryktene først gikk om en nye Xbox med 100GB harddisk og HDMI kontakt? Etter det hørte jeg enda et rykte om en ny Xbox 360 med IPTV og større harddisk igjen om jeg ikke tar feil. En stund etter det igjen var det vel noe snakk om en svart 360 med HDMI, 120GB harddisk og kanskje innebygget HD DVD spiller. Er dette riktig?

Skjønner ikke helt hvordan dette henger sammen siden MS sa vel at IPTV ville komme for alle Xbox 360 eiere i løpet av noen år, men så sa noen at det kom en ny Xbox med IPTV innebygget.

Så vil vi noen gang se IPTV på Xbox 360 og kommer det som en software update eller som en ny og oppgradert Xbox 360?

Har vel også vært snakk om en ny 360 som bråker mindre eller med nye CD spillere, men hvilken av ryktene hører det sammen med?

Går litt sur for meg nå tror jeg :p

Noen som kan forklare? Ta gjerne rykter om nye Xbox 360 i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox 360 får IPTV uansett gjennom en update. Det du har hørt er nok at den skal få 120gb HDD for å kunne ta opp TV på harddisken siden 20gb er aaalt for lite til å sånt.

HDMI, 120gb HDD og intern HD-DVD er nok det mest sannsynlige neste valget til MS sånn jeg ser det. Det er pr. dags dato ikke mulig å spille Xbox 360 spill på en ekstern HD-DVD spiller, men dette endres kanskje hvis det kommer.

Det skal komme en ny Xbox 360 som har et mer stillegående DVD-Drev, samt bedre produsering av prosessorene. (65nm i stedet for 90nm, noe som gir mindre varme).

Lenke til kommentar
Xbox 360 får IPTV uansett gjennom en update. Det du har hørt er nok at den skal få 120gb HDD for å kunne ta opp TV på harddisken siden 20gb er aaalt for lite til å sånt.

Yess.

HDMI, 120gb HDD og intern HD-DVD er nok det mest sannsynlige neste valget til MS sånn jeg ser det. Det er pr. dags dato ikke mulig å spille Xbox 360 spill på en ekstern HD-DVD spiller, men dette endres kanskje hvis det kommer.

Ingen innebygd HD DVD spiller vil komme, spesielt ikke HD DVD spill ;)

Dette har Microsoft sagt i evigheter nå.

Det skal komme en ny Xbox 360 som har et mer stillegående DVD-Drev, samt bedre produsering av prosessorene. (65nm i stedet for 90nm, noe som gir mindre varme).

Yess. (Nei, ingen forbedring i ytelse i spill)

Lenke til kommentar

8081618[/snapback]

Vet at det ikke vil komme HD-DVD spill. Jeg pratet om muligheten til å kunne bruke et HD-DVD drev til å spille vanlige Xbox 360 spill.
Lenke til kommentar

Vet at det ikke vil komme HD-DVD spill. Jeg pratet om muligheten til å kunne bruke et HD-DVD drev til å spille vanlige Xbox 360 spill.

Gjorde jeg også ;)

Hvis du leser utdypede teksten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...