roadrunner41 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Som i topic, går dette an? Var i en mobilbutikk og titta litt på w880, og må si at jeg tross mine negative innspill tidligere om at dette ikke var noe nytt, likte designet veldig godt. Tastene virket ikke så veldig vonde, og jeg vil tro det bare er snakk om en tilvenningsfase. Det som var kult var de motivene/themes der man ikke lenger har den vanlige SE hovedoppsettet, men man får opp meldingsmeny og de andre på rekke og rad, og med vibrering hver gang man forflytter seg i menyen. Musikkspilleren likte jeg også. Men, det er jo ganske dyr, og jeg kan kjøpe w810 for sånn ca halve prisen, og da få med radio. Men da får jeg vanlig standard SE menyer, og ikke støtte for flash menyer, eller? Og hvis jeg får vanlige menyer (noe jeg tror), går det an å flashe en w810 slik at den blir som w880? Kanskje et jævla dumt spørsmål vil mange si, men jeg bare lurer. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tror nok ikke det går ann, siden skjermoppløsningen er forskjellig. Lenke til kommentar
myers Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du får også forskjellige motiv/themes til w810i m/ bla linjevisning og med vibrering når du forflytter deg rundt i menyene som du beskrev. 3-4 forskjellige ligger allerede på telefonen når den er ny, men kan sikkert laste ned flere. Har selv w810i som er snart ett år gammel og er fortsatt veldig fornøyd:) Knall telefon Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Til og med w300 har vibrering når du navigerer i menyene. W880 er alt for dyr i forhold til hva man får Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Til og med w300 har vibrering når du navigerer i menyene. W880 er alt for dyr i forhold til hva man får 8080391[/snapback] w880 er verdt hver eneste krone spør du meg .) Dessuten kan den kjøpes med abo til 1600 kroner på siba eller på telenor. Syns ikke det er så ille jeg da Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Hvis jeg får samme type menyer i w810i som i w880 (med vibrering og linjemeny) så går jeg nok heller for en w810. Det er jo i utgangspunktet halve prisen uten abo, og den har radio. Og, greit at den koster 1600 på SIBA, men det er med abo, og med abo kan du få w810 for 1 krone. Jeg synes også at w880 er for dyr i forhold til hva man får. Teknologisk sett har den ikke noe mer enn w810, og da betaler man jo 2000 kroner bare for selve designet. Selv om designet er ganske kult, synes jeg ikke det er verdt 2000 kroner. En tlf til 4000 kroner bør nesten ha litt mer. Da ser det ut som om det kanskje blir en w810 på meg. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 w880 er verdt hver eneste krone spør du meg .) Veil. utsalgspris er fortsatt over 4000 kr (billigste i prisguiden er ca 3800). Du får mye mobil for 4000 men ikke i w880: 1,8" skjerm Ikke radio Ikke edge Ikke autofokus Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Javel. w880 gir pussygaranti w880 er design, design og design. Jeg er dritfornøyd hvertfall. Om du ønsker å bære på murstein så gjør det for meg, men jeg bruker mobilen til å ringe med + litt mp3 om jeg skulle trenge det. Kamera suger på alle telefoner. Bruker d80 og det er lenge til jeg ser en mobil med samme bildekvalitet Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) sorry dobbelpost... Endret 5. mars 2007 av hernil Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 du får ikke flasha W810i til W880i, det er for mange forskjeller! 3g, skjermoppløsning og kamera foran er noen av tingene. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvis du har en branded telefon, så er ikke Flash-menyene aktivert. du kan forandre themes så mye du vil men du vil altid bruke den menyen som operatøren din vil du skal bruke. du kan sende mobilen din til f.eks unlock.no for unbranding og for aktivisering av flash-meny. Frankie Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Javel. w880 gir pussygaranti w880 er design, design og design. Jeg er dritfornøyd hvertfall. Om du ønsker å bære på murstein så gjør det for meg, men jeg bruker mobilen til å ringe med + litt mp3 om jeg skulle trenge det. Kamera suger på alle telefoner. Bruker d80 og det er lenge til jeg ser en mobil med samme bildekvalitet 8080688[/snapback] Vel, jeg tviler sterkt på at mobile-kamera at ment å erstate dagens kamera med mindre hvis man da ser på dagens kompat-kameraer av billigere kvalitet. Har ikke fått råd til noe D80 enda, men jeg syntes det er veldig hendig at mobilen min (w810) faktisk har et 2MP kamera, fungerer faktisk veldig bra hvis man i en situasjon skal ta en bilde og ikke har noe annet med seg. Hvert sitt bruksområde vil jeg si. Kan nevne som en side notat at på w810 så kan man bytte ut kamera driverne slik at man får flere innstillings muligheter Frankie Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kan nevne som en side notat at på w810 så kan man bytte ut kamera driverne slik at man får flere innstillings muligheter wink.gif hvordan da? Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Takk for mange svar. Men hvordan kan jeg være sikker på at tlf ikke er brandet. Det er ikke alle selgere av mobiltlf som vet selv. Var innom en snakk butikk, hvor den ene sa de hadde flere "ikkelåste" tlf, men hvor det på pappesken enten sto et klistremerke med klargjort for telenor eller klargjort for netcom. Betyr dette at de er brandet? De ble solgt uten abo. Har opplevd flere steder at selger i telebutikk ikke har oversikt over hva branding er, og om han har tlf med eller uten. Det de vet er om tlf selges låst til telenor eller ikke... Noen som vet? Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det betyr bare at de har profil for WAP/MMS for den aktuelle operatøren. Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Det betyr bare at de har profil for WAP/MMS for den aktuelle operatøren. 8135938[/snapback] Ok, men de er IKKE brandet? Så flash menyer virker som de skal, og man slipper entry, djuice og slike ting? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 går det ann å flashe w810 til noen andre telefoner? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det betyr bare at de har profil for WAP/MMS for den aktuelle operatøren. 8135938[/snapback] Ok, men de er IKKE brandet? Så flash menyer virker som de skal, og man slipper entry, djuice og slike ting? 8136015[/snapback] hvis de er brandet(/har telenor eller annen operatør klistremerke.) kan det godt hende de ikke har flash menyer, og entry/djuice greier kan godt hende er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå