Melvin Snerken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Heisann! Tenkte jeg bare skulle legge ut link til den gamle hjemmesiden min her, laget i det supre programmet frontpage! Siden er 2 år gammel nå, så.. LINK Vil bare se hva dere har å si har slutta med dette for lenge siden og gått over til blogspot.. Selv syns jeg siden er bra til å vere FrontPage.. Endret 4. mars 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tja...kritikk på en gammel side er vel første gang jeg har sett her, hehe. Men hvit skrift på svart bakgrunn syns ikke jeg er noe godt for øynene selv om jeg selv driver med det samme på en side (siden de som skal ha den vil ha svart bakgrunn med hvis tekst =/ ). Logoen hadde en stygg font, den skulle vært en link til forsiden igjen. Tables er ikke for design. Menyen hadde også en stygg font. Kontaktskjemaet kunne man sende fra selv om man ikke fylte ut noen felter, haha! "You got a mail" Men nå vet ikke jeg om du var helt nybegynner når du starta med det her, da. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heeeey:P nå e det 1 månad å 2 dagar si eg har vert innpå å redigert...hehe.. men eg ska skjerpa meg.. me har fri fra skulen idag fordi lærerane har planleggingsdag.. sånne dagar trenge me flær av!.. dei i etne har ikkje fri.. HUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. har nett vert på meg å kjøpt meg IsTe Lime og minipizza..nam..nam..kom heim i fra sørlande igår.. der va det sånn middels passe grett..he.. men nå må eg eta.. snx Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Som sagt 2 år siden.. Da var jeg fJortizz.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Som sagt 2 år siden.. Da var jeg fJortizz.. 8083530[/snapback] du er vel litt fjortiss enda? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Nei? Du vet, fjortiss er ikke en alder, men en tilstand Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nei? Du vet, fjortiss er ikke en alder, men en tilstand 8084109[/snapback] var det jeg mente da Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Eid! Neida, men uansett, ikke verst til å være din aller første (?) side. Endret 5. mars 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Er Faktisk min 3., begynnte i 6. klasse I think.. Men det jeg er ute etter er at dere skal kommentere Designet, ikke innholdet.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Den var ganske lekker i grunn. Den trenger flere farger! Endret 5. mars 2007 av sparks Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg ble fysisk dårlig av den. Endret 5. mars 2007 av flodhest Lenke til kommentar
eigan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er du cowboy Tables.. det var stygt.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg ble fysisk dårlig av den. 8086217[/snapback] Kjente magen vridde seg litt ja :!: Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 At den ligger til venstre og ikke er sentrert irriterer meg.. Og at det er hvit bakgrunn også.. Forsiden med den boksen til nyhetene dine var ikke det smarteste nei. Men syntes fint at du kunne benyttet deg aav noen bedre farger og komprimert bilder litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå