Gå til innhold

Hva syns dere om den gamle hjemmesiden min?

Anbefalte innlegg

Heisann! Tenkte jeg bare skulle legge ut link til den gamle hjemmesiden min her, laget i det supre programmet frontpage! :w00t:Siden er 2 år gammel nå, så..

LINK

Vil bare se hva dere har å si har slutta med dette for lenge siden og gått over til blogspot.. Selv syns jeg siden er bra til å vere FrontPage.. :)

Endret av kezoom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja...kritikk på en gammel side er vel første gang jeg har sett her, hehe.

Men hvit skrift på svart bakgrunn syns ikke jeg er noe godt for øynene selv om jeg selv driver med det samme på en side (siden de som skal ha den vil ha svart bakgrunn med hvis tekst =/ ).

Logoen hadde en stygg font, den skulle vært en link til forsiden igjen.

Tables er ikke for design.

Menyen hadde også en stygg font.

Kontaktskjemaet kunne man sende fra selv om man ikke fylte ut noen felter, haha! "You got a mail":p

Men nå vet ikke jeg om du var helt nybegynner når du starta med det her, da.

Lenke til kommentar
Heeeey:P nå e det 1 månad å 2 dagar si eg har vert innpå å redigert...hehe.. men eg ska skjerpa meg..:p me har fri fra skulen idag fordi lærerane har planleggingsdag.. sånne dagar trenge me flær av!.. dei i etne har ikkje fri.. HUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. har nett vert på meg å kjøpt meg IsTe Lime og minipizza..nam..nam..kom heim i fra sørlande igår.. der va det sånn middels passe grett..he.. men nå må eg eta.. snx ;)

:ermm:

Lenke til kommentar

At den ligger til venstre og ikke er sentrert irriterer meg.. Og at det er hvit bakgrunn også..

Forsiden med den boksen til nyhetene dine var ikke det smarteste nei.

Men syntes fint at du kunne benyttet deg aav noen bedre farger og komprimert bilder litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...