A14 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei! Hvor kan jeg skaffe xbox live til en xbox (ikke 360) hvis jeg ikke har visa kort og hvordan jør jeg det eventuelt med visa? vill aller helst vite om en nett butik eller noe!! hilsen Andreas Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tror du kan kjøpe live abb. i de fleste elkjøp / expert osv. https://prisguiden.no/fritekst_sok....ve&search=S%F8k der har du mange nettbutikker som selger live abb. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tror du må betale abonnementet med kort, men du kan jo låne av en forelder eller noe. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Vis jeg låner visa kortet til pappa? og har 3 måna på sånn starter kit! Etter de tre månedene MÅ jeg betale da? Vil helst ikke betale mer etter det. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Skal gjøre dette uten at det koster noe! Er det mulig?? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Når man bruker VISA/MasterCard blir abonnomentet fornyet automatisk hver mnd, hvis du skal gå tilbake til Silver må du ringe supporten. TheValue: Bruk det skrapekortet ditt først du, da "må" du ikke betale mer etter de 3 månedene. Skjønte ikke helt hvorfor du blander inn din fars kredittkort, hva skal du med det når du sier du bare skal ha Gold i 3 mnd og du har et 3 mnd skrapekort? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Når man bruker VISA/MasterCard blir abonnomentet fornyet automatisk hver mnd, hvis du skal gå tilbake til Silver må du ringe supporten. TheValue: Bruk det skrapekortet ditt først du, da "må" du ikke betale mer etter de 3 månedene. Skjønte ikke helt hvorfor du blander inn din fars kredittkort, hva skal du med det når du sier du bare skal ha Gold i 3 mnd og du har et 3 mnd skrapekort? 8180307[/snapback] Det står jeg skal skrive inn et Visa kort nr.? Lenke til kommentar
A14 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Når man bruker VISA/MasterCard blir abonnomentet fornyet automatisk hver mnd, hvis du skal gå tilbake til Silver må du ringe supporten. TheValue: Bruk det skrapekortet ditt først du, da "må" du ikke betale mer etter de 3 månedene. Skjønte ikke helt hvorfor du blander inn din fars kredittkort, hva skal du med det når du sier du bare skal ha Gold i 3 mnd og du har et 3 mnd skrapekort? 8180307[/snapback] Det står jeg skal skrive inn et Visa kort nr.? 8181819[/snapback] se på den nye tråden min der kansje det er flere folk der...(se her) Endret 18. mars 2007 av A14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå