Gå til innhold

Trenger nytt skjermkort for å dra L2

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Lineage 2 hakker som faen på mamma sin PC, og jeg lurer på hvorfår...?

Tipper jeg rett så er det skjermkortet, så jeg tenker på å kjøpe nytt, men hva om jeg kjøper et som hakker akkurat like mye...? Det jeg lurer på er om noen kan komme med noen brae tips til nytt skjermkort til meg.. ?

Tusen takk for hjelpen :D

Endret av blomstkraft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper jeg rett så er det skjermkortet, så jeg tenker på å kjøpe nytt, men hva om jeg kjøper et som hakker akkurat like mye...? Det jeg lurer på er om noen kan komme med noen brae tips til nytt skjermkort til meg.. ?

8077755[/snapback]

ingen som har gitt deg noen tips?

og i tilfelle du lurer på hvorfor så er det nok fordi du ikke har nevnt et ENESTE ønske eller sagt noe om pris osv.

jeg anbefaler derfor: Geforce 2 ULTRA...

litt mer alvorlig.

Du må gi folk litt informasjon om systemet ditt. (hovedkort/cpu/minnenåværende skjermkort osv) for at noen kan anbefale riktig kort til deg.

kom også med hvor mye penger du kunne tenkt deg å bruke på et nytt kort.

Lenke til kommentar

8077755[/snapback]

ingen som har gitt deg noen tips?

og i tilfelle du lurer på hvorfor så er det nok fordi du ikke har nevnt et ENESTE ønske eller sagt noe om pris osv.

jeg anbefaler derfor: Geforce 2 ULTRA...

litt mer alvorlig.

Du må gi folk litt informasjon om systemet ditt. (hovedkort/cpu/minnenåværende skjermkort osv) for at noen kan anbefale riktig kort til deg.

kom også med hvor mye penger du kunne tenkt deg å bruke på et nytt kort.

8079046[/snapback]

Jeg har selv ikke peiling, det var mamma som kjøpte ferdigbyggd PC på elkjøp uten noen som helst drivere eller noe, så jeg har ikke peiling :hrm:

Endret av blomstkraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...