Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har laget det design, og lurer på om noen har noen kommentarer til det. Kan ikke nok koding til å lage det enda, men lærer. Detter er et resultat av en uke uten internett på fjellet og lite å gjøre Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 En ting er sikkert: menyen var helt fæl! Måtte konsentrere meg om å lese hva som sto der. Kanskje litt vel ... blå? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 *stigfdotmoodotno - Umulig å lese, ta en annen farge på dot'ene eller fetere på de andre.. * Menyen - Også umulig å lese, vondt i øyene.. Få det bort. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 stikkord: kontraster ord som går vertikalt er som regel ganske vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg bør vel revurdere både meny og fargevalg. Hva synes dere om bakgrunnen? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 bakgrunner var fin din. prøv å gi noe av det over til banneret og. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Huff.. jeg har da sansen for CSS-sider og ikke photoshop. Edit: Nå kan forøvrig den siden enkelt lages med CSS. Dog ikke skyggen da. Endret 4. mars 2007 av JFTech Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg anbefaler deg å bruke en litt mørkere farge.. det blir EXSTREMT lyst.. endre navigasjonen din til horisontal.. Ellers så er det ikke alt for ille... Huff.. jeg har da sansen for CSS-sider og ikke photoshop. Edit: Nå kan forøvrig den siden enkelt lages med CSS. Dog ikke skyggen da. 8079116[/snapback] Hvilket land kommer du fra egentlig? "Landet der vi bruker border: 1px solid #000" eller?? Om du kun skal bruke css og ikke bruke NOE som helst grafiske virkemidler, så blir designet for kjedelig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kanskje jeg bør gå over til grønn? Det er umulig å finne noen pene blåfarger. Dessuten var det den fargen mønsteret opprinnelig er i så det blir bedre detaljer. Er det lurt? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du burdte velge en annen farge på det rosa/lilla i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har nå gjort litt pussing på designet. (Håper) jeg har fått med kommentarene deres. Har også endret "temaet" til grønt. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) se der ja! det ble bedre mener nå jeg Endret 5. mars 2007 av ZeS Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Nå ble det andre saker ja! Men jeg personlig syns du kunne ha beholdt den blåfargen som var på toppen av sida, kanskje. Vet ikke, nå nesten se hvordan det blir først Edit: litt vanskelig å lese menyen (3. link og nedover) siden de ikke hadde noen bakgrunnsfarge. Endret 5. mars 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det jeg har gjort med "blogg" illustrerer mousehover. Blåfargen hvor? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Der hvor menyen var før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Beholdt blåfargen på headeren? Skjønner ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Føler dette blir for mye photoshop blending options, og du går iallefall ikke for mottoet enkelt og brukervennlig med tanke på menyen. Kan forøvrig nevne at det kan oppstå del problemer angående transperent skygge effekt og varierende bakgrunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Transparent skygge-effekt kan ordnes ved hjelp av iepngfix(?), ikke sant? Hva mener du med blending options? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva med å flutte menyen opp under "Stigdotmoodotno", som jeg forsåvidt var en tittel jeg ikke likte, så blir den lettere å se. Kanskje ha mange tusen bilder i en bestemt farge, bare med små forandringer, i bakgrunnen? F.eks. 170 forskjellige grønnfarger; så har man firkanter på ca. 1 cm for så å plasere dem rundt på siden, så blir det en liten kontrast der. Det ble litt kjedelig bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå