papirvann Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hvor kan jeg bestille kniver og knokejærn på nett? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hva skal du med det? Army shop har vel en del sånt.. men stikk til svinesund.. garantert all den dritten.. Endret 4. mars 2007 av crimar Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hva skal du med det? 8077586[/snapback] ha for at det ser kult ut. bor i nordland så det blir ikke no svinesund på meg. Endret 4. mars 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva skal du med det? 8077586[/snapback] ha for at det ser kult ut. 8077598[/snapback] Nei... Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hva skal du med det? 8077586[/snapback] ha for at det ser kult ut. 8077598[/snapback] Nei... 8077603[/snapback] jo! http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=378 denne er rå! eller egentlig så skal jeg ha det for å banke å stikke ned folk, hva ellers? de ser kule ut! Endret 4. mars 2007 av naits360 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Rammer du den inn, eller setter sånne på en hylle.. Ja..! Da ser det bra ut.. men har en følelse på at det skal dette ikke brukes til.. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Rammer du den inn, eller setter sånne på en hylle.. Ja..! Da ser det bra ut.. men har en følelse på at det skal dette ikke brukes til.. 8077624[/snapback] off, hvis jeg slår noen med et knokejærn eller haar det med på byen så blir det konfiskert og ender opp som mynter, så jeg skal ha det for at det ser rått ut. kniv har jeg hadd siden før jeg begynte på skolen og ingen har blidd stukket ned ennå. 1 Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 hvor kan jeg kjøpe disse tingene? jeg går runt med kniv (multiverktøy) hele tiden, og folk rundt meg er ikke stikkskadet. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er ulovlig med knokejern. og kniver så regner jeg med at det er balisong eller springkniv eller noe? ikke lovlig det heller... MAn bestiller helst ikke slikt over nettet. Spør kamerater og slikt så skal du se at noen et sted i "systemet" har det du trenger. slik fikk jeg tak i balisong kniven min og spretten min. Tollere er ekspert på å ta fra deg slike ting du bestiller på nettet og slikt. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Det er ulovlig med knokejern. og kniver så regner jeg med at det er balisong eller springkniv eller noe? ikke lovlig det heller...MAn bestiller helst ikke slikt over nettet. Spør kamerater og slikt så skal du se at noen et sted i "systemet" har det du trenger. slik fikk jeg tak i balisong kniven min og spretten min. Tollere er ekspert på å ta fra deg slike ting du bestiller på nettet og slikt. 8078735[/snapback] bare vanlige kniver da? er det utrolig vanskelig å svare på det? er rodan.no en trygg side? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du kan bestille knokejern som "brevpresser". Søk på knuckle dusters og lignende. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Du kan bestille knokejern som "brevpresser". Søk på knuckle dusters og lignende. 8086811[/snapback] hadde gidd opp knokejærn drømmen nå, men slipper brevpresser, papirvekter og beltespenner gjennom tollen? eller ser de på det som knokejærn? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kjøpte skikkelig knockle duster i Kypros for rundt 2-300 NOK.. Står pent på hylla! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har lyst på en fet katana rød eller svart, har noen settd et på nettet før? <3 Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har lyst på en fet katana rød eller svart, har noen settd et på nettet før? <3 8087446[/snapback] det er katanaer på rodan.no Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 ok...vanlige kniver er vel lov å bestille så vidt jeg har erfart. Det man kan kjøpe i butikken i norge er så og si alltid lov å importere =) (men ikke importer potet. da får du problemer faktisk ) Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 jeg fant springkniver på QXL, og det var litt rart. de mente at de var lovlig siden bladet vistes, og at de hadde snakket med politiet om det. gidder ikke å kaste opp link midt på natta. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har lyst på en fet katana rød eller svart, har noen settd et på nettet før? <3 8087446[/snapback] walhalla.no har. Det er heller ikke noe problem å importere sverd fra utlandet. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har lyst på en fet katana rød eller svart, har noen settd et på nettet før? <3 8087446[/snapback] walhalla.no har. Det er heller ikke noe problem å importere sverd fra utlandet. 8097666[/snapback] jeg finner ikke helt ut om man kan betale med faktura på walhalla.no kan man det? Lenke til kommentar
kevve Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hva skal du med det? Army shop har vel en del sånt.. men stikk til svinesund.. garantert all den dritten.. 8077586[/snapback] Veit noen hvor i svinesund man får kjøpt butterfly? Pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå