tomhenningbode Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei Noen som har noe erfaring med Chevrolet S-10 Extreme? Er det noe spesielt en bør være oppmerksom på, typiske tekniske feil, etc? Dette er en 2001 modell som er gått 140 000, er det en stor service i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du kan vel like greit spørre om noen har erfaring med vanlig S10 pickup og Blazer, siden bilen i utgangspunktet er en senka S10 med samme 4,3L Vortec motor som i Blazeren. Etter hva jeg har hørt, så er hvertfall motoren rimelig grei å ha med å gjøre, samt enkel å gjøre enda friskere. Ville sjekka nøye bakakselen, for jeg vil tippe en slik bil ofte blir "herjet" litt med i form av burning og raske starter. Ta også en kikk under bilen for eventuelle skader. Det er en lav bil, og med masse krefter på bakhjula, har disse lett for å logre ganske mye med halen - ergo fort gjort å ta seg en tur ut i buskene. Sistnevnte bør du være rimelig obs på selv forøvrig. Har kjørt mye S10 med 2,2l motoren og den er lett i ræva på vinterføre. Med 70 ekstra hk og masse mer moment kan det være skummelt når du kommer i brå svinger og kassa plutselig girer ned når du er litt for uforsiktig med gassen... Lenke til kommentar
tomhenningbode Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Kan du legge ved bilder? 8077899[/snapback] My Webpage Takker så langt Lenke til kommentar
tomhenningbode Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Du kan vel like greit spørre om noen har erfaring med vanlig S10 pickup og Blazer, siden bilen i utgangspunktet er en senka S10 med samme 4,3L Vortec motor som i Blazeren. Etter hva jeg har hørt, så er hvertfall motoren rimelig grei å ha med å gjøre, samt enkel å gjøre enda friskere. Ville sjekka nøye bakakselen, for jeg vil tippe en slik bil ofte blir "herjet" litt med i form av burning og raske starter. Ta også en kikk under bilen for eventuelle skader. Det er en lav bil, og med masse krefter på bakhjula, har disse lett for å logre ganske mye med halen - ergo fort gjort å ta seg en tur ut i buskene. Sistnevnte bør du være rimelig obs på selv forøvrig. Har kjørt mye S10 med 2,2l motoren og den er lett i ræva på vinterføre. Med 70 ekstra hk og masse mer moment kan det være skummelt når du kommer i brå svinger og kassa plutselig girer ned når du er litt for uforsiktig med gassen... 8078854[/snapback] va har du å si om denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...71&pos=1&tot=14 Lenke til kommentar
tomhenningbode Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Kan du legge ved bilder? 8077899[/snapback] Hei bilder finner du på my web page. Nedenfor/eller ovenfor?? Lenke til kommentar
gorgen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 vær obs på skader under fronten, spes på downpipen fra førersida av motoren, siden denne bilen er senket foran.. har en 02mod selv den er org og er noe høyere i fronten.. hadde gått 140 var det? ville pruta litt, fikk min for 170 i fjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå