jonkristian Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er det noen som veit om det er noko spessiele forskjeler på Mitsubishi Pajero og Pajero Sport?? untatt at Pajero Sport er litt biligare en Pajero.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg går ut fra at det for det meste går i detaljer i interiøret. Det er i alle fall slik det bruker å være med store offroadbiler. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sport er vel mer bytraktor enn hva "vanlig" Pajero er. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Pajero sport er vel en enklere variant av Pajero. Basert "halvparten på L200 og halvparten på Pajero" i følge Dinside. Ca. 20cm kortere enn Pajero, og rimeligere. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Pajero sport er vel en enklere variant av Pajero. Basert "halvparten på L200 og halvparten på Pajero" i følge Dinside. Ca. 20cm kortere enn Pajero, og rimeligere. 8079132[/snapback] Dette høres riktig ut. Pajero Sport har for eksempel et mindre avansert 4wd-system, der man ikke kan sjalte mellom 2wd, 4wd, 4wd m/låst senterdiff og 4wd m/lavgir og låst senterdiff. Man har, såvidt jeg husker, bare valget mellom 2wd og 4wd, og ingen diffsperre? Videre er den vel bare 5-seter, mens Pajero har 7, og interiøret forøvrig er mer som i L200, mens Pajero fremstår som mer påkostet. Når dette er sagt så synes jeg faktisk Pajero Sport ser tøffere og "sportyere" ut enn Pajero fra utsiden (kanskje derav navnet?), men personlig endte jeg likevel opp med en Pajero, egentlig mest på grunn av et meget komfortabelt interiør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå