jogil Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Heisann, har en hjemmeside, og vil gjerne ha tetris på siden min, med statistik. Er dette skript i php, eller er det ett java-spill? Evt. noen som har tips til hvordan jeg legger det til? Siden min er jorichard.org. Jeg kan så basic mysql og php. Mp3-spilleren der har sånn java tror jeg... Ikke helt sikker. Noen tips? Edit: Endret emnetittel Endret 4. mars 2007 av jogil Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dette høres egentlig ut som noe som ville vært best i Flash. Jeg selv hater Java, for pc'en min klikker alltid når det er Java, siden jeg ikke har tåldmodighet Lenke til kommentar
jogil Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Dette høres egentlig ut som noe som ville vært best i Flash. Jeg selv hater Java, for pc'en min klikker alltid når det er Java, siden jeg ikke har tåldmodighet 8077431[/snapback] Ok, flash er sikkert bra, men har ikke engang tenkt på å se hvordan det virker. Html og php er nok for meg foreløpig. Men samme for meg engentlig, vil bare ha tetris på siden min! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 spill er vel best som flash vil jeg si Lenke til kommentar
jogil Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 spill er vel best som flashvil jeg si 8077573[/snapback] Ok, da går jeg for flash. Men noen som har ferdig-scripts el.? Gjerne med statistikk over topp 10 eller noe slik Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 flash er vell action script men du kan ikke kode et helt flash spill trur jeg. Men jeg vet ikke Men du kan lage et spill i js, er ikke så god i js enda da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Søk på Google, så finner du garantert et Tetris-spill du kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå