Gå til innhold

WoW ordliste, Forkortelser for ord i WoW


Anbefalte innlegg

På hvilken måte var det et dumt spørsmål?

 

Det kunne like gjerne vært referert til meg ettersom han sa GTFO rett ut i luften...

9156302[/snapback]

 

Ja, rett ut av lufta. En forkortelse som han forklarte hva var i "WoW ordliste, Forkortelser for ord i WoW" er rett ut av lufta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

nub

 

one who sucks at a particular video game, they are not new to the game, but possess some determent that prevents them from playing well, no matter how long they practice playing the game.

 

 

nub

 

official definition: a internet acronym, similar to "noob". HOWEVER, whilst a NOOB is someone who is lame/idiotic because he is new, a NUB is someone who has had the opportunity to learn something new, but never did, and is therefore idiotic/stupid

 

Kilde

 

Edit: Rest my case

Endret av stekri88
Lenke til kommentar
nub 

 

one who sucks at a particular video game, they are not new to the game, but possess some determent that prevents them from playing well, no matter how long they practice playing the game.

 

 

nub 

 

official definition: a internet acronym, similar to "noob". HOWEVER, whilst a NOOB is someone who is lame/idiotic because he is new, a NUB is someone who has had the opportunity to learn something new, but never did, and is therefore idiotic/stupid

 

Kilde

 

Edit: Rest my case

9302721[/snapback]

Ja, når du har en slik troverdig kilde så må det være sant. De greide trossalt å la være å bruke stor forbokstav og alt!

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Selv om det ikke er en forkortelse så er "Pinky Paw" noe jeg har sett blitt brukt for Mark of the Wild

9565345[/snapback]

 

offtopic så det synger etter da men.

aldri hørt om "pinky paw", men da Blizz skifta icon på Gift of the Wild så syns jeg det så ut som et "Alien Anus" ...

 

så det manglet et par forkortelser:

 

 

zoner:

SMV - Shadowmoon Valley

BEM - Blade Edge Mountains

 

professions:

JC- Jewelcrafter

Endret av Leken
Lenke til kommentar
Selv om det ikke er en forkortelse så er "Pinky Paw" noe jeg har sett blitt brukt for Mark of the Wild

9565345[/snapback]

 

offtopic så det synger etter da men.

9565536[/snapback]

 

Jeg har sett det bli brukt mange ganger, hvis det ikke er tilfelle for andre så er det greit hvis det ikke blir ført opp på lista. Men hva har det med off-topic å gjøre?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...