morli Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Må ha ny mobil, da min gamle SE 610i bare skurrer under samtale samt har elendi batterilevetid... Er generlt fornøyd med oppsettet på Sony E, og er ikke negativ til å ha en fra samme merke igjen. Har ellers hatt flere nokia også. Tror jeg vil ha en av disse, men hvilken? Vurderer også kamskjell eller skyvedeksel. Synes bare at SE sine kamskjelltlf'er er så lite feminine... Hukser jeg falt for feks nokia 6111 av utseende, men at tastene ble håpløse i bruk, iallefall de øverste fordi det var så trangt... Har ikke sett på mobiler det siste året, så har lite peil på hva som finnes. Trenger ingen spesielle finesser annet enn et ganske bra kamera., og relativ hendig (liten/nett) tlf. Lenke til kommentar
morli Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: u.a -EDGE: nei -Email klient: Nei Form:-Klapp/"vanlig"/alternativ: gjerne klapp, evt skyvedeksel. -Vekt: relativ lett, liten -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei. Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. Stor skjerm er et pluss -Touchscreen: Nei. Pris: max 2000kr Med abonnementsbinding: ja gjerne det, tele2 Hvis med abbenoment, hvilket? tele2 Diverse: -Merke: SE eller Nokia -Kamera: Ja -Videokamera: Ja, helst -Symbian: hva er det? -Infrarød port: tja.. -Blåtann (Bluetooth): Ikke nødvendig, men et stort pluss -Internminne: ja, men ingen krav til hvor mye. -Minnekort?: Helst -MP3: ikke nødvendig -Radio: ikke nødvendig -UMTS: Hva er det? -Triband: nei -wLAN: nei - Mulighet for GPS: nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: nei -Batterilevetid: god -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? ringe og sende mld - både sms og mms. Må ha kamera, og gjerne video/lydopptak. Endret 4. mars 2007 av morli Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvorfor ikke går for motorola v3i dolce gabbana? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det finnes ingen telefoner som støtter det du vil ha, og ikke vil ha. Denne derimot støtter mye. Dessverre er den litt dyr. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg ville heller hatt den "nye" D&G mobilen i "blek" gull istedet for den vanlige. Men de er skikkelig dårlige... så da hadde jeg heller ville valgt Samsung D830 Rose Red, vet ikke så mye om kvaliteten på den (den er jo tynnere enn motorola sine), men Samsung er generelt BRA kvalitet på, det er hvertfall min påstand. Har aldri klart å ødelegge en Samsung. Og så er veldig feminin! Endret 8. mars 2007 av angellwax Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Nokia 7390 Svært gode taster, bra kamera, god lyd og grei batteritid. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Må ha ny mobil, da min gamle SE 610i bare skurrer under samtale samt har elendi batterilevetid... 8077226[/snapback] har du ikke vurdert å levere inn tlf din til service? k610 skal jo ikke ha dårlig batteritid. hvor lenge holder tlf din? har du alltid 3g og bluetoot på? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er ikke en T610 hun har da, kanskje? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 antar du har sett SE z610. 8105130[/snapback] Z610 er et godt forslag, hvis den skal være femi kan du jo gå for den rosa versjonen. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) ja det tenkte jeg ikke på i det hele tatt.hvilken 610 har du? forresten støtter jeg nokia 7390. edit: manglende logikk Endret 9. mars 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Motorola K1 er en liten og kjempekul telefon. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 med 610i tenkte jeg med en gang på K610i jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå