Gå til innhold

Xbox 360- Verdiløs uten HD TV?


Anbefalte innlegg

Nå orker jeg ikke mer. Jeg bare MÅ ha meg en 360. Wii er for kjedelig akkurat nå, og GoW ser *censored* ut. :dribble:

Men MÅ jeg ha en HD TV for å få noe ut av 360? Jeg skal snart begynne å jobbe som avisbud for 3000 i måneden, så jeg kan pent vente til høsten om nødvendig.

 

Poenget mitt: 360 nå eller HDTV først?

 

Takker for svar. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart du ikke må ha HDTV for å få noe ut av 360. Joda, et HDTV er absolutt et pluss, og gjør grafikken mye klarere og bedre, men det ser likevel pent ut på et vanlig TV.

 

Om du velger å gå for HDTV først; har du noe annet apparat som støtter TVet? Er ikke akkurat vits med et flott og dyrt TV om du bare skal se Dagsnytt ;)

Lenke til kommentar
Har et patr komponent-kabler til Wii liggende. Fikk dem gratis. ;)

8077183[/snapback]

 

Det hjelper da ikke så mye, wii har ikke HD oppløsning uansett.

 

Jeg ville kjøpt 360'en og spilt Gears of War. Gears of War har noe av den beste grafikken som er gitt ut pr. dags dato, uansett plattform. Det ser selvfølgelig en del bedre ut på HD TV, men vil ikke se dårlig ut på vanlig TV. Det vil fremdeles være noe av den beste grafikken du kan få på vanlig TV også. Å kjøpe HD TV nå, uten xbox360 ser jeg ikke vitsen i ihvertfall. Da må du i tilfelle se HD fjernsyn f.eks. via HTPC, HD DVD eller Blu-Ray. HD fjernsynssendinger vil komme sterkere i løpet av året, men er foreløpig ikke lett tilgjengelig og er fremdeles for spesielt interresserte.

 

Nei, kjøp 360 nå du og kjøp HDTV etterhvert når du har råd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Nå orker jeg ikke mer. Jeg bare MÅ ha meg en 360. Wii er for kjedelig akkurat nå, og GoW ser *censored* ut. :dribble:

Men MÅ jeg ha en HD TV for å få noe ut av 360? Jeg skal snart begynne å jobbe som avisbud for 3000 i måneden, så jeg kan pent vente til høsten om nødvendig.

 

Poenget mitt: 360 nå eller HDTV først?

 

Takker for svar.  :ph34r:

8076977[/snapback]

 

HDTV er absolutt ikke et must å ha, jeg spillte på 360 istaren på en vanlig TV og jeg ble imponert av det også, men da jeg kjøpte en HDTV ble jeg mektig imponert.

 

kjøp deg en 360 du, bruk den tv du har, og kjøp en HDTV når du har råd til en.

Lenke til kommentar

Har lurt på det samme selv. Hvis jeg var deg, ville jeg venta et par dager ;)

Game Developers Conference går av stabelen i morgen. Hvis det blir noe av den såkalte "nye" versionen av Xbox 360 annonserer det den sikkert i løpet av konferansen :cool:

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Xbox360 siden fjor sommer.. og har kun spilt på gammel TV, og jeg har aldri hatt så mye morro med en konsoll som jeg har med denne.. Genialt! Men selvsagt må jeg jo ha en HDTV med tider og stunder.. Men angrer ikke ett sekund på at jeg venta med HDTV innkjøpet når jeg ser hvor mye prisene har fallt fra sommern.. Men nå begynner HDTV-tidene å modnes, snart skal vel den i hus også..

 

Har lurt på det samme selv. Hvis jeg var deg, ville jeg venta et par dager ;)

Game Developers Conference går av stabelen i morgen. Hvis det blir noe av den såkalte "nye" versionen av Xbox 360 annonserer det den sikkert i løpet av konferansen  :cool:

8077613[/snapback]

 

Tror ikke GDC er rette tidspukt å annonsere en ny SKU, GDC handler mer om nye utvikler verktøy og nye interaksjons metoder.. Jeg venter faktisk at MS kommer til å annonsere noen nye kontrollere eller noe slikt under GDC.. Jeg leste om at Sakaguchi (mannen bak Blue Dragon), eller muligens en annen utvikler, hadde fått prøve ett par eksperimentelle kontrollere MS hadde snekret sammen for ei god stund siden.. men siden har ingen nyheter komt om den saken.. Håper noe kommer under GDC.. Tror heller at ny SKU blir annonser under E3.. Det er en mer passende konferanse å annonsere slike ting..

Lenke til kommentar

Ville som alle over meg sier, kjøpt X360 først! Jeg spiller også på en 28" CRT TV, funker fint det. Men kjøp deg en VGA kabel også, blir mye bedre bilde, syns jeg selv ihvertfall! :) Ting ble mye klarere, og jeg fikk se ting som sto mye tydeligere.

 

Ville anbefalt deg X360 og GeoW (Evt. en VGA-kabel også) - og så ventet med HDTV til høsten :) Da er det nok mer bruk for HDTV også ;)

Lenke til kommentar
VGA kablene har ein lei tendens til å strekke bildet i tillegg til at bildet blir vesentlig blassere. Du kan heller ikkje kjøre Xbox spill over kabelen.

8086688[/snapback]

 

Det gjelder ikke alle spill. Jeg har spilt Halo 2 og Ninja Gaiden uten problemer selv om jeg har brukt VGA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...