VisualStudio Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hei! Jeg har et prosjekt om soilwork, og det eneste jeg nå mangler er fakta om Dirk Verbeuren og hvor mange tilhengere de har i forskjellige land(hvis det er mulig å finne ut). dette har jeg lett lenge etter, så nå spør jeg.. Noen som kan fortelle meg noe? og, ja, jeg har sett på hjemmesiden deres.. Takk Endret 4. mars 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dirk Verbeuren - Drums (ex-Aborted, ex-Anaon, ex-Artsonic, Eostenem, Headline, ex-Lyzanxia, Mortuary (Fra), Scarve, Phazm, Taliándörögd, Yyrkoon, Phaze I, ex-Sybreed (session)) (Hentet fra www.metal-archives.com) Stort sett det jeg klarte å finne om den karen. Hvor mange tilhengere de har blir helt umulig å si. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Dirk Verbeuren - Drums (ex-Aborted, ex-Anaon, ex-Artsonic, Eostenem, Headline, ex-Lyzanxia, Mortuary (Fra), Scarve, Phazm, Taliándörögd, Yyrkoon, Phaze I, ex-Sybreed (session)) (Hentet fra www.metal-archives.com) Stort sett det jeg klarte å finne om den karen. Hvor mange tilhengere de har blir helt umulig å si. 8077484[/snapback] Ok, takk skal du ha (: Jeg ahr ikke klart å finne noe som helst jeg heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå