Gå til innhold

exbox å fildeling

Anbefalte innlegg

øhher det noen som hvet hva jeg gjør galt. har koblet boxen til min pc men den klarer ikke å finne musikk, den finner alt av bilder å sånn men musikk filene finner den ikke. er det bare en "skjelden" filtype den klarer av eller hva? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
øhher det noen som hvet hva jeg gjør galt. har koblet boxen til min pc men den klarer ikke å finne musikk, den finner alt av bilder å sånn men musikk filene finner den ikke. er det bare en "skjelden" filtype den klarer av eller hva? :hmm:

Det er Xbox media Center vi snakker om antar jeg? Hvilken versjon? Ligger det en fil som heter XboxMediaCenter.xml på Q: disken din eller gjør det ikke det?

Dette er ting som har noe å si for hvordan utnytting av samba på gjøres ï XBMC oppsettet. Det at programmet faktisk finner bilder du har på PC'en beviser i hvert fall at hele nettverksoppsettet ditt fungerer.

Ellers: hvis det er musikkfiler du leter etter så må du benytte deg av den knappen i XBMC som leter etter lydfiler. Flaut å si det, men av og til har jeg klikka meg inn på f.eks. Images når jeg egentlig lette etter filmer, og da finner jo ikke XBMC så mange filmer, selv om jeg leter i de rette folderne ettersom den kun viser de filene som har filendelser som angir bilder. :blush:

Lenke til kommentar

Har ikke hooka opp xbox'n min med pc'n ennå da jeg fortsatt venter på reperasjons pakka til xbox360(14 dager forsinket). anyways - Xbox media Center er software på xbox kombinert med softaware på PC ? Man trenger ikke den xbox media center hardware greia de selger for 10 lapper ?

1. Den streamer mp3 - sant ?

2. Film filer må være i avi ?

Litt grønn kan du si....

Lenke til kommentar
Har ikke hooka opp xbox'n min med pc'n ennå da jeg fortsatt venter på reperasjons pakka til xbox360(14 dager forsinket).

8083064[/snapback]

Hehe. Det slo meg nå at det kan like gjerne være 360 han snakker om som Xbox1.

Trodde det var Xbox1 jeg. Er egentlig veldig liten vits i å svare på denne før han som posta den første posten har beskrevet problemet sitt litt mer i detalj, og ikke minst hvilken xbox det gjelder

Lenke til kommentar
Har ikke hooka opp xbox'n min med pc'n ennå da jeg fortsatt venter på reperasjons pakka til xbox360(14 dager forsinket).

8083064[/snapback]

Hehe. Det slo meg nå at det kan like gjerne være 360 han snakker om som Xbox1.

Trodde det var Xbox1 jeg. Er egentlig veldig liten vits i å svare på denne før han som posta den første posten har beskrevet problemet sitt litt mer i detalj, og ikke minst hvilken xbox det gjelder

8089056[/snapback]

haha. Godt poeng - tenker automatisk 360 når jeg leser xbox :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...