Gå til innhold

HK drivere ødelegger ytelsen til datamaskinen?

Anbefalte innlegg

Hei, har et problem jeg trenger hjelp med.

Jeg har et Asus p5b deluxe wifi app. samt en intel e6600. Noe mer enn det trengere dere vel ikke vite? Problemet er at dataen er blitt så inni h..... treig etter at jeg har innstallert drivere som fulgte med kortet. Dvs, dataen ble ikke direkte treig, men etter litt bruk merket jeg det

Først innstallerte jeg windows på c:/, men jeg ville egentlig ha vista. deretter ville jeg ikke ha vista fordi den ikke fant cd-rommene mine, og jeg innstallerte winxp på nytt. Denne gangen på d:/. Da jeg hadde innstallert ordentlig på D:/ og satt oppp drivere, merket jeg hvor utrolig mye treigere dataen var nå enn da jeg hadde innstallert den på c:/ (uten drivere selvsagt). Jeg har også hørt om andre p5b deluxe eiere med samme problem med driverne. Driverne som følger med hk er som følger:

1. Soundmax driver. (utrolig dårlig drivere)

2. Jraid

3. High definition audio driver package.

4. Marvel mini-port driver.

er det noen andre med evt. samme hk eller drivere dere ute som har opplevd det samme med disse driverne?

Takker for all hjelp

Endret av harald g
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte nyere drivere og problemet ble litt bedre. Datamaskinen burde fortsatt være mye kjappere. Nå har de også fikset skurringen i Soundmax driveren. Eneste driver versjon av soundmax som ikke skurrer og er helt ubrukelig, gratulerer :!:

Endret av harald g
Lenke til kommentar

Har ikke samma hk som deg men har det piss elendige Soundmax kortet og skal akkurat til å bestill meg nytt lydkort.

Jeg har også et ganske nytt hk fra asus og plages veldig med treige hder, pakke ut filer med zipe prog tar ekstremt lang til og flytting fra 1 hd til 1 annen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...