Dødskalkunen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hei. Holder på med et filmprosjekt i forbindelse med skolen nå. Vi holder på med å spille inn filmen nå, men siden vi har kort til på oss, og ikke har tid til å lage musikk selv, trenger vi noen som kunne gjøre dette for oss. Personen som lager musikken vil selvfølgelig bli nevnt i rulleteksten og i introen til filmen. Kan desverre ikke betale noe for musikken. Filmen er en kortfilm som kommer til å vare omtrent 10 minutter. Endret 4. mars 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hadde värt en ide å nevne hvilken type film det er. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 post det på musikkskapning og instrumenter. hmm kan lage noe jeg. har en jeg nettopp har laget. send meg PM så skal du få en liten smakebit av den. liker du det så sender jeg hele og editerer etter deres behov Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) post det på musikkskapning og instrumenter. hmm kan lage noe jeg. har en jeg nettopp har laget. send meg PM så skal du få en liten smakebit av den. liker du det så sender jeg hele og editerer etter deres behov 8077644[/snapback] Okei, sender deg en PM. Hadde värt en ide å nevne hvilken type film det er. 8077336[/snapback] Litt om filmen: Filmen handler om en gutt som nettopp har blitt dumpa av kjæresten. Han har vært utro med henne, men vil gjøre det godt igjen. Etter en tur på byen ser han et smykke han vil kjøpe til henne, men han har ikke råd til dette. Gutten, som heter Ali jobber på en kebabsjappe, stjeler derfor penger fra sjappa. En av de ansatte oppdager dette og tilkaller politiet. Ali kommer seg vekk i en bil som han stjeler, men blir forfulgt av politiet. Han fortsetter videre til fots, unslipper politiet, men er uheldig og knekker ankelen sin på veien. Han bestemmer seg for å ordne opp i alle problemene sine, noe som blir veldig vansklig for han. Filmen er en action-drama film, og kunne trengt litt actionmusikk til stedene hvor politiet er etter han. EDIT: Skriveleif Endret 4. mars 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hmm kan laste opp en bit av den her. men den vil ikke passe inn tror jeg, men uansett her er den. den er veldig rolig i begynnelsen. lagd på et forsøk. lastet opp lyden så spilte jeg det på keyboardet på et forsøk. og la til effekter og bla bla bla. LINK Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 hmm kan laste opp en bit av den her. men den vil ikke passe inn tror jeg, men uansett her er den. den er veldig rolig i begynnelsen. lagd på et forsøk. lastet opp lyden så spilte jeg det på keyboardet på et forsøk. og la til effekter og bla bla bla. LINK 8080144[/snapback] Den der passer akuratt i en trist scene i filmen! Kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå