Beyma Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hei hei.. Hadde sex med dama mi for litt siden, og det ble ikke særlig vellykka.. Hun var jomfru, og ja.. fikk trøbbel med å få den inn.. Hun sa det ble for vondt.. What to do?? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Prøve igjen? Nå er hun jo ikke jomfru lengere, hvis du klarte å bryte hinnen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Ta god tid. Blir nok litt slakkere etterhvert. Jomfruhinna ''sprekker'' vel litt etter litt? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Prøve igjen?Nå er hun jo ikke jomfru lengere, hvis du klarte å bryte hinnen. 8076707[/snapback] Hun kommer til helgen, så vi skulle prøve igjen... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Prøve igjen?Nå er hun jo ikke jomfru lengere, hvis du klarte å bryte hinnen. 8076707[/snapback] Hun kommer til helgen, så vi skulle prøve igjen... 8076724[/snapback] Ja, bruk god tid da Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Ta deg god tid, la fitta strekke seg ut. Sørg også for at hun er våt, enten ved å gi oralsex, eller bruke olje. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Dere snakker av erfaringer ? Hehe.. Babyoil eller spenol? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Begge deler fungerer greit, men min erfaring er at babyolje er best av de to. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Eller kjøpe noe glidekrem ? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Eller kjøpe noe glidekrem ? 8076770[/snapback] så jævla flaut.. er 17 da.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Begge deler fungerer greit, men min erfaring er at babyolje er best av de to. 8076766[/snapback] Kk.. takker.. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hm, gi meg rapport da.. Har aldri hatt sex med en som er jomfru før og vil gjerne vite hvordan man kan ha det uten at det blir vondt og ubehagelig for jenten. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hm, gi meg rapport da.. Har aldri hatt sex med en som er jomfru før og vil gjerne vite hvordan man kan ha det uten at det blir vondt og ubehagelig for jenten. 8076802[/snapback] Hehe.. skal bli.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Bruk vannbasert glidemiddel. Anbefaler "French Silk" som har den egenskapen å gli lettere jo fuktigere det blir.. Babyolje egner seg fint til massasje, men jeg ville ikke brukt den til innvortes bruk. Og i allefall ikke spenol. Men som sagt tidligere, varm godt opp. Og gjør jenta skikkelig opphisset. Fortell henne gjerne at du har god tid, og at du ikke skal penetrere henne før hun er klar for det.. (fuktig nok).. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Det er stort sett vondt får jenta første gang.. det er ikke til å komme unna.. Men ta deg god tid... Det kan være en god ide å fukte godt utenpå.. Det tenker dere gutter svært skjeldent på.. men det er ikke bare inni som må være vått.. får at den faktisk skal komme inn i det hele tatt må du fukte utenpå og.. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Pass på at hun har det så godt at hun glemmer at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Det er stort sett vondt får jenta første gang.. det er ikke til å komme unna.. Men ta deg god tid... Det kan være en god ide å fukte godt utenpå.. Det tenker dere gutter svært skjeldent på.. men det er ikke bare inni som må være vått.. får at den faktisk skal komme inn i det hele tatt må du fukte utenpå og.. 8076876[/snapback] kk.. Har ikke så mye erfaringer med jomfruer.. forrige dama var ikke det så.. Men jaja.. Skal ta meg god tid.. Manne meg opp å gå inn på kondomeriet også.. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Men jaja.. Skal ta meg god tid.. Manne meg opp å gå inn på kondomeriet også.. 8076891[/snapback] Der inne finner du jenter/kvinner fra 11-90 år og menn fra 40-90 år som regel.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Har en kompis som vil ha glidemiddel til han og dama.. tenkte jeg kunne ta med han i 2 sek... MEN 2 gutter som kjøper glidemiddel... Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Ta med en god veninne eller gå alene. Da blir ingenting galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå