Scotty Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hallo. Nå var ikke jeg på HW-LAN som var, så vet ikke hvordan det var med hyller/spacesavere. Men hadde det vært aktuelt med noen konkurranse innenfor det? Hadde ikke hatt noe imot å arrangere det selv, men vet ikke åssen det skal være med premier osv.. ..gidder ikke kjøpe inn dette selv. Og jeg satser vel på at det selvførgelig blir en casemod konkurranse i "extreme" delen? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Var lite med hyller i fjor. Men ble jo alltids litt småhyller med plass til to cola'er. Men, hørtes bra ut med compo for Hylle da. Det blir jo mer satset på casemod dette LANet enn forrige om jeg ikke er helt skutt i hodet og husker feil.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Casemod compo hadde vært morro ja Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 likte hyllecompoen jeg. F.eks hvem kan lage størst hylle på plassen sin:P Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) likte hyllecompoen jeg. F.eks hvem kan lage størst hylle på plassen sin:P 8085769[/snapback] Den samme personen som får erstatningskrav fordi hylla raste ned på de 20 pcene bakover. : P Edit: Vi fikk ivertfall høyeste brusboks-tårn i fjor! Kom på NRK og greier. Endret 5. mars 2007 av DE1 Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 satt og tengte på d samme for litt siden men kanskje finest hylle elns da... Lenke til kommentar
CWH Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei Scotty Svarer deg her, takk for heads up. Jeg synes denne ideen er god. Tør ikke ta noen endelig avgjørelse før vi har fått security på plass. Security vil sikkert si noe om..ja sikkerhet Men, det er hevet over enhver tvil at det er lov, og dette er noe som kan være med å skape atmosfære. Dersom det er interesse for dette skal vi klare å finne frem noen premier. Kom gjerne med forslag til regler og hvor mange som vil være med på dette. Mitt forslag er at reglene går mer på design, funksjonalitet og utførelse fremfor høyde. Noe høyde eller tyngde mesterskap kommer vi ikke til å oppmuntre Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Sånn at hvis jeg kommer med et kabinett som er bygd 99% fra bunn av så er jeg en god kandidat til å vinne ... Husk er ikke de som har mest fjortis kabinetter som vinner et kabinett med 0 lys kan være like gode ! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Får håpe det blir casemod compo, for jeg er snart ferdig med mitt Lenke til kommentar
EcoliTub Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hyllecompo hadde vært fett. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hyllecompo hadde vært fett. 8453764[/snapback] Ja, men det hadde nokk blitt mange hyller og spinkle reoler som hadde gått i gulvet, med datamaskiner og deltagerne;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg