Gå til innhold

nyhendescript

Anbefalte innlegg

Hei

Eg har ansvaret for heimesidene til det lokale skulekorpset. Sidene er det lite trafikk på, og det er eitt av medlemmene som ønskjer å få litt meir "up and going"...

Det eg lurer på er om det finst eit script som eg kan leggja inn (php eller cgi) som gjer at ho kan logga seg inn, skriva ei kort tekst (evt. med eit bilete), og rett under teksta ei lenke med "les meir" som fører lesaren til hovudsida som ho skriv.

Alt må vera web-basert, og på nivå med Word (ho kan ikkje eit fnugg av html og vil ikkje læra seg det...).

Veit at slike script finst, men veit ikkje heilt kva eg leiter etter. Er det nokon som bruker/har brukt eit som dei kan seia seg nøgde med?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-10 20:50, skrev -swifty-:

prøv å lag deg et selv da vel :smile:

Ja, hadde det berre vore så vel :smile: Kan ikkje heilt kokekunsten så han sa han.

Men dersom du ser på det som ein lett sak gir eg deg herved utfordringa :smile: Scriptet skal ha ei "news-side" med:

"Tittel"

av: "brukar" den "dato"

Liten tekst...

[Les meir]

...fører vidare til...

"Tittel"

av: "brukar" den "dato"

Lengre artikkel................... Fint om det går an å lasta opp bilete som kan leggjast inn :smile:

Kan ikkje forstå at det skal vera så avansert å laga dette, men eg har aldri gjort det og har ikkje peiling på korleis eg skal gjera det...

HJELP!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-10 23:04, skrev byggeren:

Jeg kan tenke meg at det er noe i nærheten av det som du ønsker.

Takk.

Er på skulen så eg har ikkje fått sett på det endå.

Låg og tenkte litt i natt og fann ut at eg ville prøva å laga eit script sjølv. Korleis skal eg starta? Bra guidar på norsk? Dersom ikkje, så går det greit med engelsk...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-11 09:28, skrev mixmastr:

Hei.

Har selv laget slikt et script som du snakker om.

Brukt php.net der jeg tror du trenger følgende kommandoer:

Alt er på engelsk da.

disse for å åpne tekst filer og lagre, og deretter hente ut informasjonen fra tekst filene og skrive dem ut på news siden.

- Kjetil

Takk skal du ha :smile:

Skal ta ein kikk på det når eg kjem heim. Du harvel ikkje tilfeldigvis offentleggjort, eller harplanar om å offentleggjera dette scriptet ditt?

Lenke til kommentar

Quote:

Takk skal du ha :smile:

Skal ta ein kikk på det når eg kjem heim. Du harvel ikkje tilfeldigvis offentleggjort, eller harplanar om å offentleggjera dette scriptet ditt?

Hei igjen.

Foreløpig har jeg ikke planar om å offentligjøre det. Er for mye konfigurering for å få tilpasset det til de forsjellige plassene. Derfor blir det altfor vanskelig for den allmenne og bruke det. Men i fremtiden vil jeg nokk en gang gjøre det ja.

-Kjetil

Lenke til kommentar

Jeg bruker FusionNews - som er gratis og helt vanvittig bra på akkurat dette!

http://www.fusionphp.com

Installasjon går lett som en lek, og det har et svært profesjonelt utseende i admin delen, det er veldig enkelt å forandre layout på nyhetene. Kort sagt et glimrende script.

Du har mulighet for å bestemme at "full story" skal vises i popup vindue, du kan legge inn bilder (har ikke fått det til ennå, vet ikke om det er noe for neste versjon, men bildeknappen er nå der), Flash, smilies og mye mer.

Jeg er grådig fornøyd med det! :grin: Krever ikke SQL, og jeg ser ikke at det er nødvendig for en liten/middels site uten for mye posting uansett.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Quote:

Den 2002-12-11 22:31, skrev BBC:

Noen som har anbefaling til lignende gratis script i PHP med MySQL?

(eller er blogger det "ultimate"?

PHPNuke er vel _the_ CMS (Content Management System)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...