Mr. Bojangles Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Heisann Vurderer meget sterkt å studere til Bachelor of Music Technology ved Noroff, men lurer på hvordan jobbmulighetene innen dette er. Jeg flytter sannsynligvis til utlandet, så det er mest internasjonalt jeg tenker på. Klarer ikke å bestemme meg helt for hvilken av disse jeg skal ta: Bachelor of Sound Technology Bachelor of Music Technology Vurdérer òg å utdanne meg til Bachelor of Photography eller Graphic Design, men foreløpig står musikkproduksjon sterkest. Takker Endret 4. mars 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 *Bumpetibump* Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (Veit du hvor man kan ta Bachelor of Photography i norge?) Jeg ville gaat faar Bachelor of Music Technology Jeg tror det er flere jobber innen det, eller kansje ikke. Jeg hadde om lydteknikere i norge i en proskjektuke engang. Jeg fant ut at de tjener gjennomsnittlig ganske daarlig. Aa maa jobbe sinnsykt hardt. Men noen er heldigere enn andre. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Noroff har Bachelor of Photography. To år i Norge og ét avsluttende år i Australia, men selv ville jeg kanskje tatt hele skiten utenlands. Tror uansett jeg går for internasjonal markedsføring ved BI, snakket med en lydteknikkker-kompis. Han jobber mye kvelder og har veldig variabel lønn. :/ Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er det ikke inmarri populart med internasjonal markedsforing? Faar meg hadde det blitt en mye kjedeligere utdannelse, og liv etter utdannelsen. Men hvis du prioriterer inntekt. Saa blir nok inntekten bedre. Hvor er Noroff a? Hores Spennende ut Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Er det ikke inmarri populart med internasjonal markedsforing?Faar meg hadde det blitt en mye kjedeligere utdannelse, og liv etter utdannelsen. Men hvis du prioriterer inntekt. Saa blir nok inntekten bedre. Hvor er Noroff a? Hores Spennende ut 8117479[/snapback] I de fleste store byene i Norge tror jeg. I hvert fall her i Stavanger. http://www.noroff.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå