-Shark- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg skal se film, og vil gjerne at bilde går over begge skjermene. La inn ny driver(nyeste), og etter den så husker ikke jeg hva jeg gjorde får å få den til å gå over begge skjermene. Jeg har et 7800gt, med en 17 og 19 tilkoblet, om det skal være til hjelp. Startlinja går over begge skjermene. Så når jeg åpner VLC media player for avspilling av film, skal jeg dobbelklikke- og så går film i storformat over begge skjermene. - Men det som skjer, er at det blir delt på midten- bilde blir stort på primær skjermen, og ikke noe på sekundær skjermen. Si ifra om bilde trengs. Takk for hjelp. Haster Lenke til kommentar
PoW Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du kjører altså i Span-Mode? Hvis du lar være å maksimere vinduet, men i stedet drar vinduet ut over begge skjermene, oppstår samme problemet da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Du kjører altså i Span-Mode? Hvis du lar være å maksimere vinduet, men i stedet drar vinduet ut over begge skjermene, oppstår samme problemet da? 8076966[/snapback] Ja riktig, Span-Mode det så fint heter Ja, det samme oppstår da. Meget merkelig, fungerte før- men ikke nå.. Any idê? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Feilpostet, forøvrig tror jeg du finner svaret her: Guide: dual/trippel skjerm oppsett v2.0! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Feilpostet, forøvrig tror jeg du finner svaret her: Guide: dual/trippel skjerm oppsett v2.0! 8079989[/snapback] Leste flere ganger. Hjalp ingenting. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tjaaa, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3entry6732863 ? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Tjaaa,https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...33;entry6732863 ? 8085566[/snapback] takk, spurte der jeg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Nå fungerte det, skrudde på Open Gl i VLC, da fungerte alt Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Au, min feil, beklager det ikke kom tydeligere fram med posten ovenfor, må innrømme jeg aldri helt har likt den direkte-post funksjonen (lett å bomme på, tror jeg endret linken 2-3 ganger). Bra du fikk det ordnet Endret 5. mars 2007 av Boye Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Ja, det gjør ikke noe. Det ordnet seg jo, og det var takket være deg og linken din- samt ditt svar i den linken Takk skal du ha.. -Shark- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå