tom12345 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Heisann ! Skal ordne sideruta på min Golf Edition 1998 modell , men får ikke av dekselet på innsiden av døra . ( På førersiden ) Det henger fast på midten ved håndtaket og ved styringen av el.vinduene. kan noen gi meg noen tips på hva jeg må gjøre ,da det ikke er noen synlige skruer. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Pell opp knappene til el-vinduene. På min bil er det et deksel i selve håndtaket, og under der er det skrudd fast i døra. Riktig nok en Skoda, men sikkert samme patent. Lenke til kommentar
tom12345 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Pell opp knappene til el-vinduene. På min bil er det et deksel i selve håndtaket, og under der er det skrudd fast i døra. Riktig nok en Skoda, men sikkert samme patent. 8076535[/snapback] Takk for svar !! Prøver å få av dette dekselet, men det sitter bom fast. Ser ut som det er noen klips som skal skyves bort. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kjøp deg haynesboka, den er gull verdt til sånne ting. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Pell opp knappene til el-vinduene. På min bil er det et deksel i selve håndtaket, og under der er det skrudd fast i døra. Riktig nok en Skoda, men sikkert samme patent. 8076535[/snapback] Takk for svar !! Prøver å få av dette dekselet, men det sitter bom fast. Ser ut som det er noen klips som skal skyves bort. 8076993[/snapback] Vet det er vanskelig. Derfor jeg ga opp. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Henger meg på beinets oppfordring om å skaffe en Haynes manual til bilen. Slike ting er som regel kjempe enkelt når du vet hvor skruene sitter og hvilke deksler som skal av. Lenke til kommentar
turbogirl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dette er ikke noe problem:) har du fått fikset problemet eller?? hvist ikke,kan jeg legge inn forklaring til deg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå