V-by Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hoy Etter en fuktig kveld i går, våknet jeg i dag med vondt i kjeven, eller egentlig ikke kjeven. Heller mere rett under kjven helt bakerst på venstresia. det har gått ganske greit fram til middagen, som jeg åt nå nettop, og nå gjør det styggvondt. Det er ikke sånn vondt at jeg kan ha blitt slått til (bråket ble ikkeno av ) men akkurat som om noe inni der er ømt, en muskel elns? Noen som har noen tips til å få bort smerta? den er sikkert borte om et par dager, men jævlig kjett å ha så vondt, og pines når jeg skal spise Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hadde samme smrter etter en pakksi sparka meg i kjeven, men det gikk over etter 3 dager. Det ble bare svakere og svakere Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 hadde samme smrter etter en pakksi sparka meg i kjeven, men det gikk over etter 3 dager. Det ble bare svakere og svakere 8076886[/snapback] hehe. Men nå fikke ikke jeg tatt imot noen slag, fordi det ikke ble noe bråk, de feiga ut i går Men fikk tak i et par paracept, så nå er det ikke så ille lenger Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Slo hodet i veggen. Hva vil du vi skal si? Ta en ibux elns. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Slutt å bæs. Alle har nu vell vondt av og til. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 har nå funnet ut at jeg tror det er ene lymfekjertelen min som har gått litt amokk, og har hovnet opp, og presser på kjeven, så jeg greier ikke å spise fast føde Tenkte meg å årdne en lege time elns i morgen, men fram til da må jeg leve på noe smertestillende, men veit at det ikke er bra å ta for mye. Men hva er for mye? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Se på pakka,dog du tar sikkert ikke skade av å ta et par ekstra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå