EVH Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen her som har peiling på hvorfor denne siden ikke dukker opp i firefox? får bare htmlkodene.. Funker fint i ie. Forsiden funker forresten greit, men undersidene funker ikke.. www.sunnyspain.no Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Dukker ikke opp i Opera heller. Endret 4. mars 2007 av Christian93 Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 for det de ikk ehar server som støtter asp kanskje? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Den fungerte nå i Opera'en min, men... Men over logoen sto det her: <%@LANGUAGE="JAVASCRIPT" CODEPAGE="1252"%> Det er vel ASP eller .NET er det ikke? Jo, det er det, men kanskje noen slike feil som er grunnen? Edit: serveren ser ikke ut til å støtte ASP. Klikka på en link (den her), og da fikk jeg bare opp hele sida i plain text (alle kodene, med ASP koder) Endret 4. mars 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Bruker FF 2.0, ser siden fint.. Kom dette øverst: <%@LANGUAGE="JAVASCRIPT" CODEPAGE="1252"%> Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, samme i Opera, men hvis du går inn på en annen side blir det bare plain text, hehe. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 <%@LANGUAGE="JAVASCRIPT" CODEPAGE="1252"%> Er det meningen at dette er det første som står i coden? Kanskje bare fjerne det da? Lenke til kommentar
Kensington Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 jeg kjenner'n så jeg svarer. Host: Domeneshop. Hjelper nok ikke å fjerne første linja...den dukker bare opp på index siden, og den funker jo. ASP støtte kan det vel ikke være vel....det funker jo i IE. Ingen som har noen gode forslag? K. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Legg inn en Doctype. http://alistapart.com/stories/doctype/ Det ser ikke ut som at domeneshop har asp på sine servere... Rart at det funker i IE Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg mener bestemt at domeneshop ikke har ASP på sine servere... Så det er veldig rart det funker i IE EDIT: etter en sjekk fant jeg ut at Domeneshop ikke støtter ASP. http://www.domeneshop.no/faq.cgi?id=71 Endret 7. mars 2007 av Missy TommeN Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det funker sikkert i IE fordi IE har støtte for å kjøre ASP på klientsida? Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Litt OT: Hvordan fikk du til det du hadde gjort med bildene? Det var jo en kjempefin løsning! Lenke til kommentar
Kensington Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vi bytta alle asp, med htm, så løste det seg. Takk til alle! Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tja, dere må fjerne <%@LANGUAGE="JAVASCRIPT" CODEPAGE="1252"%>, da. Lenke til kommentar
Kensington Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Litt OT: Hvordan fikk du til det du hadde gjort med bildene? Det var jo en kjempefin løsning! 8097037[/snapback] - Lagde en jpg med "linker" - lagde en "map" over de respektive linkene - added en "on click" behavior og en "onmouseover" behaviour Lenke til kommentar
Kensington Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tja, dere må fjerne <%@LANGUAGE="JAVASCRIPT" CODEPAGE="1252"%>, da. 8097142[/snapback] Det er gjort....men den linja gjorde ikke noe fra eller til. Det var .asp som var problemet.... Lenke til kommentar
attach Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Skjønner det, men den linja vises fortsatt på nettsida deres. Den er altså ikke fjernet derfra. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Litt OT: Hvordan fikk du til det du hadde gjort med bildene? Det var jo en kjempefin løsning! 8097037[/snapback] - Lagde en jpg med "linker" - lagde en "map" over de respektive linkene - added en "on click" behavior og en "onmouseover" behaviour 8097171[/snapback] Skjønte ikke helt, men fikk noe veiledende så får sette meg inn i det du sier. Er noe jeg verken aldri har prøvd eller tenkt på før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå