Gå til innhold

Hvilket hk bør jeg velge?

Snagga

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ikke overklokke bør du gå på bundle og kvalitet.

Asus P5N32-E SLI er billigste alternaltiver, og har ikke noen dårlige erfaringer i prisguiden, så det bør være et greit valg.

MSI P6N er ny på markedet, og mine erfaringer med MSI er bare positive når du ikke skal overklokke, så det er et kort som også bør vurderes. I tillegg kommer kortet med Creative X-Fi integrert lydkort, noe som er en stor fordel!

EVGA nForce 680i SLI koster omtreng like mye som P6N, og har mange fornøyde kjøpere, så det lover godt.

ASUS og EVGA har større kjøleløsninger enn MSI, men siden det ikek er snakk om overklokking, så skal den kjølingen holde med mindre personen som skal bruke PCen ikek har noen vifter i kabinettet. Og da vil alle kortene slite med høy temp.

Det er vel de alternaltivene i den billigste klassen av 680i kortene.

EDIT: det ser ut til at MSI har endret kjøleløsningen siden jeg så kortet sist, men jeg er enda ikek sikker på hvilken som er på kortet som er i salg.

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

Det billigste 680i hovedkortet koster 1770, så det blir vanskelig. Link

Men du har650i SLI hovedkort til godt under 1400kr, Bla.a. MSI P6N SLI Platinum som jeg tror kan være midt i blinken. Har hørt mye bra om ABIT, men også mye dårlig, så MSI vil nok være det beste valget av de to kortene. Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...