Bruker-93156 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg tror dette er rett forum, selv om vi har et musikkforum, så er jo dette om den store kjærligheten Nr 1# Når du f.eks er blitt dumpa, avvist eller føler deg skikkelig nedfor på grunn av kjærligheten, hvilken musikk hører du da på for å få opp humøret? Selv funker (Faktisk) Rocky, vet ikke hvorfor. Sangene "hans" har samme virkning når jeg ikke gidder å trene, den får meg til å se framover mot nye høyder og da kommer motivasjonen. Nr 2# Hvilken musikk er det som får deg til å lengte etter ei søt jente i armkroken? Selv har Simple Plan noen låter jeg prøver å unngå, nettopp fordi de får meg til å lengte etter en kjæreste... So, what about you? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg synes nå denne passer bedre i musikkategorien, men Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 ja, får se om en mod gidder å flytte den... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg kan anbefale Counting Crows, spesiellt hvis det er første kjærlighet og man er i 15års-alderen. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Savage Garden er topp å høre på, når man føler seg nedfor p.g.a kjærlighet! Spesielt sangen: gunning down romance! Anbefales! Endret 4. mars 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ja da fikk ikke *klippet bort* stå ubrukt i kveld heller...takker for svar.. Endret 4. mars 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jokke får meg alltid gjennom vanskelige tider med sorg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Endret etter ønske.. Endret 5. mars 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Om du endrer quoten din nå så går dette bra... Jeg trodde man fikk nevne det Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja da fikk ikke LimeWire stå ubrukt i kveld heller...takker for svar.. 8077312[/snapback] Tviler på at det er lov å nevne LimeWire, er jo musikk/filmdeling på høyeste nivå. 8077911[/snapback] Wannabe moderator Sikkert ikke ulovlig å drodle litt med limewire-ikonet. Flytte det litt fram og tilbake på skrivebordet. Sikker på at det var det han mente Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Seas of Bigotry, av Sikth, samt det meste av Sikth, pleier å funke der. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Sonata Arctica sine litt mer rolige låter, alt som er rolig og IKKE desturded eller noe annen "støvsuger" musikk hører på sånt til vanlig Lenke til kommentar
April Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 The Streets - Dry Your Eyes Er en av de sangene som har fått meg til å gråte som ett lite barn når jeg har vært lei meg over en forelskelse eller en breake up Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 The Streets - Dry Your Eyes Er en av de sangene som har fått meg til å gråte som ett lite barn når jeg har vært lei meg over en forelskelse eller en breake up 8085124[/snapback] Ohh.. bra låt ! er med på min liste over "sippe låter" Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kanskje Byz feat. Amra-Why Do We Always Fight er noe? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Apocalyptica - Faraway har vært min venn gjennom mange såre perioder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå