Mats Danielsen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Heisann! Jeg har planer om og starte et fly forum, men jeg sliter litt med et passende navn. Noen som har ideer? Helst sjekk at domenet ikke er opptatt hos whois før du poster ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hangaren Rullebana Cockpiten Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Lykke til saluttknall med og få et diskusjonsforum inn i piczo. Thegnome: likte hangaren veldig godt! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har ikke mulighet til og få .no domene, så blir .net eller .com Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) flyforumet.com synst nå jeg var bra. Endret 4. mars 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) cockpit.no var uansett tatt allerede. Og flyforumet.com og .no er også tatt. Endret 4. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hangaren.com stripa.net turbulens.org take-off.net Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 cockpit.no var uansett tatt allerede. Og flyforumet.com og .no er også tatt. 8076292[/snapback] jaha cockpit.no er parkert. Det eksisterer ikke noen hjemmeside for denne adressen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 parkert vil si at noen har kjøpt domenenavnet, men ikke bruker det. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 parkert vil si at noen har kjøpt domenenavnet, men ikke bruker det. 8076424[/snapback] jaja, men cockpit.net er ikke opptatt trur jeg kommer i hvert fall ikke noe opp, las nå at han bare kunne bruke ,com og .net Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Takeoff Kan jo fikses litt på så det blir Take-off hvis det er opptatt. Er vel lite jetmotorer på modellfly, (dyrt og avansert enda) så. Proppis.no som etslags hint om at her er det propell saker. Sailers hvis det er seilfly eventuelt Airsurf kanskje. Lykke til, ikke styrt, "puslespill fly" er ikke morsomme. Endret 4. mars 2007 av Hoax Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Det er ikke snakk om modellfly Her snakker vi skikkelig store krefter. Men jeg likte takeoff godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå