-Tommy Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei. Trenger virkelig hjelp. Har i lekse å skrive en kriminalnovelle på 2-3 sider. Den skal leveres inn i morgen og jeg skal i besøk så jeg har ikke tid til å skrive. Lurte på om dere har skrevet eller gidder å skrive en. Takk! Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg antar det ikke har fallt deg inn å skrive den før du skulle på besøk? Idiot. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Eller få en foresatt til å skrive under på at du var på besøk så du ikke kunne gjøre den. (Ja, det blir jævlig dumt, du skulle gjort den før) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Har begynnt å skrive men reiser om ti min. Det har faktisk falt meg inn å skrive den før men er ikke så veldig lett når jeg har hatt utrolig masse lekser som jeg har jobbet med i hele dag. Kan nok ikke laste ned for lærerne sjekker rundt på nettet. Jeg bare lurer på om dere kanskje hadde skrevet en fra før som dere kanskje kunne delt med meg. Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du må nok bare si du ikke har gjort det da, eller rett og slett kutte besøket eller sitte i natt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Greit nok det. Ser ut som at det er det jeg må. MEN JEG LURER PÅ OM DET ER NOEN SOM HAR SKREVET EN KRIMINALNOVELLE FRA FØR SOM HAR LYST TIL Å DELE DEN MED MEG! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Har nå fått skrevet en novelle. Så nå kan en mod stenge tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå