jaco Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Hva dusj er? Altså, den jenta kan umulig være renslig for å si det slik Lenke til kommentar
Gjest Gjest_disputas_* Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Sex har ingenting med kjærlighet å gjøre. Kjærlighet har ikke opphørt, men å ha sex helt og holdent uten følelser involvert er ikke et problem i det hele tatt. Ser du forskjellen på disse to utsagnene? Det andre utsagnet er IKKE avhengig av det første. Det første er en drøy påstand, som jeg vil si er sludder. Den andre påstanden kunne jeg vært enig i, med en litt annen ordlyd. Jeg tror ikke at det går an å stenge ute følelser, men jeg er enig i at det går an å ha sex for sexens skyld, uten at det er kjærlighetsfølelser involvert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Der får vi være uenig. Jeg ser på sex som jeg ser på kyssing, noe man gjerne gjør hvis man er forelsket, men ikke noe man ikke kan gjøre uten å være forelsket. Lenke til kommentar
IrritumStarbreeze Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Hva dusj er? Altså, den jenta kan umulig være renslig for å si det slik 8094801[/snapback] Er du straight? Lenke til kommentar
jaco Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Hva dusj er? Altså, den jenta kan umulig være renslig for å si det slik 8094801[/snapback] Er du straight? 8098500[/snapback] Hva er det du preker om? Helt på jordet? Lenke til kommentar
IrritumStarbreeze Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Hva dusj er? Altså, den jenta kan umulig være renslig for å si det slik 8094801[/snapback] Er du straight? 8098500[/snapback] Hva er det du preker om? Helt på jordet? 8098661[/snapback] Vel, du så litt skakk ut bare.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 rofl "row row row your boar gently down the stream" Lenke til kommentar
jaco Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Hva dusj er? Altså, den jenta kan umulig være renslig for å si det slik 8094801[/snapback] Er du straight? 8098500[/snapback] Hva er det du preker om? Helt på jordet? 8098661[/snapback] Vel, du så litt skakk ut bare.. 8098684[/snapback] hehe åja, du mener det! Tørr jeg ikke tenke på hvordan du ser ut. Hold deg til temaet du gutt. Hva du syns om meg har ingenting med dette å gjøre. kidz Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Du har jo ring i øret... tenk om bildet ditt er snudd horisontalt. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Du har jo ring i øret... tenk om bildet ditt er snudd horisontalt. 8098825[/snapback] Ja, jeg vet jo det selv at jeg har ring i øret? Men det betyr at man er gay altså? Rart jeg har dame gett Lenke til kommentar
IrritumStarbreeze Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Du har jo ring i øret... tenk om bildet ditt er snudd horisontalt. 8098825[/snapback] Ja, jeg vet jo det selv at jeg har ring i øret? Men det betyr at man er gay altså? Rart jeg har dame gett 8099141[/snapback] Haha, eid. Du har en über gay ring i øret, for å ha sagt det. Du har vel sikkert i det andre øret også? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Bedre å være homofil enn tosk på heltid, Irritum. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) IrritumStarbreeze, please ork å spor helt av Og, det er faktisk mulig å være homo og ha dame (ikke ta det personlig eller seriøst) Endret 7. mars 2007 av deleder Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Fitte smaker jo utgått cola blandet i salt.. omg..De fittene jeg har prøvd i allefall. Kanskje jeg har vært uheldig. 8075783[/snapback] Sikker på at du ikke kysset feil ende av jenta? Lenke til kommentar
IrritumStarbreeze Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Fitte smaker jo utgått cola blandet i salt.. omg..De fittene jeg har prøvd i allefall. Kanskje jeg har vært uheldig. 8075783[/snapback] Sikker på at du ikke kysset feil ende av jenta? 8099477[/snapback] Vel, når du sier det... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Bedre å være homofil enn tosk på heltid, Irritum. 8099444[/snapback] Hahahaha! Dagens! Lenke til kommentar
IrritumStarbreeze Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Bedre å være homofil enn tosk på heltid, Irritum. 8099444[/snapback] Hahahaha! Dagens! 8100115[/snapback] Jeg klarer tydeligvis å provosere deg, så dess mer folk syter, dess bedre blir dagen min. Jeg har dame, jobb, er nettopp blitt løytnant og har en nydelig og stylet Nissan Sunny i garasjen. Så, jeg kan vel trygt påstå at jeg har det godt. Jeg har et liv i motsetning til verdiløse mennesker som deg Endret 7. mars 2007 av IrritumStarbreeze Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har et liv i motsetning til tragiske tapere som deg Hvorfor klarer du da ikke å finne på annet enn å sitte på forumet og lire ut av deg den ene fornærmelsen etter den andre? Lenke til kommentar
IrritumStarbreeze Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har et liv i motsetning til tragiske tapere som deg Hvorfor klarer du da ikke å finne på annet enn å sitte på forumet og lire ut av deg den ene fornærmelsen etter den andre? 8101187[/snapback] Fornærmelse? Beklager om du har følt deg truffet på noe vis... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Fornærmelse? Beklager om du har følt deg truffet på noe vis... Nei, sånne som deg går ikke sånn veldig inn på meg, men du prøver veldig hardt å fornærme alle sammen. Med varierende hell. Endret 7. mars 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg