Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex en ekkelt ting?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fitte smaker jo utgått cola blandet i salt.. omg..

De fittene jeg har prøvd i allefall. Kanskje jeg har vært uheldig.

8075783[/snapback]

 

 

 

Fitte smaker ikke noe spesielt godt egentlig nei, men er jo konge digg for jenta da, og jenter sier at det ikke er noe godt å suge og svelge, men jeg mener begge burde ofre litt for at partneren skal ha en helvetes deilig opplevelse :D svar på topic: Nei

Lenke til kommentar

Syns da ikke sex er en ekkel ting? Det er så normalt som det går an å få blitt, spør du meg. Forstår at man har forskjellige synspunkter om det her, og at suging og slikking er utenfor din natur respekterer jeg. Men du kan ha sex uten å utføre de to tingene, og som du sier; sex er nydelig. Kanskje det bare er en periode du ikke liker det her, hvem vet, kanskje du ikke tenker over det etterhvert. Uansett, det er naturlig og det er godt. Folk har selvfølgelig forskjellige meninger og oppfatninger om ting, og det er absolutt ikke et "must" at du skal like det.

 

Mvh JR

Lenke til kommentar
Vasker man seg og har god hygiene burde det da hvertfall ikke være noe problem? Det at du ikke skjønner deg på at folk evnt. liker den type sex, kan være fordi du aldri har prøvd det ut selv? Har du først prøvd er det bare deilig :p

8078649[/snapback]

Ok.. der ble jeg eid.. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...