Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex en ekkelt ting?


Anbefalte innlegg

Er det andre som synes alt dette greiene med sex faktisk er ganske ekkelt og sykt? Jeg elsker sex, det er nydelig. Men jeg tar avstand fra slikking av fitte, suging av pikk osv. Sånne ting er helt utenfor min rekkevidde, jeg forstår meg bare ikke på folk som holder på sånn. Altså, tenk dere om, hva bruker man tingene til? Jo, pisse.. og drite, for dem som slikker rævhøl..

 

Er det andre som er av samme oppfatning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen har det nok slik som deg men for resten av oss som ikke føler det slik er sexlivet mere variert og spennende.

Alltid gøy og variere litt.

69 f.eks er en super posisjon som alltid leder til noe mer.

Oralsex er godt både som forspill og stand alone ved behov.

Og personlig liker jeg like godt å både gi og få.

Pus er nammenam.

Lenke til kommentar
Er det andre som synes alt dette greiene med sex faktisk er ganske ekkelt og sykt? Jeg elsker sex, det er nydelig. Men jeg tar avstand fra slikking av fitte, suging av pikk osv. Sånne ting er helt utenfor min rekkevidde, jeg forstår meg bare ikke på folk som holder på sånn. Altså, tenk dere om, hva bruker man tingene til? Jo, pisse.. og drite, for dem som slikker rævhøl..

 

Er det andre som er av samme oppfatning?

8075764[/snapback]

Det høres egentlig ganske kjedelig ut. Jeg bruker penisen min til urinering to tre ganger for dagen, totalt 2 minutter gjerne. De resterende 23 timene og 58 minutter er den fri for piss, ren og smaker ikke vondt. Ved å holde kroppen ren så er det ikke noe problem at munnen har kontakt med noen steder på kroppen. I tillegg til at man pisser og driter med disse kroppsdelene, så er det også blant de mest følsomme kroppsdelene.

 

Fra det jeg har hørt smaker ikke kuk stort annerledes enn det smaker å suge på en finger, og nyvasket fitte smaker ikke dårlig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen dårlige minner i alle fall..

 

Det høres egentlig ganske kjedelig ut. Jeg bruker penisen min til urinering to tre ganger for dagen, totalt 2 minutter gjerne. De resterende 23 timene og 58 minutter er den fri for piss, ren og smaker ikke vondt. Ved å holde kroppen ren så er det ikke noe problem at munnen har kontakt med noen steder på kroppen. I tillegg til at man pisser og driter med disse kroppsdelene, så er det også blant de mest følsomme kroppsdelene.

 

QFT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...