IrritumStarbreeze Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Er det andre som synes alt dette greiene med sex faktisk er ganske ekkelt og sykt? Jeg elsker sex, det er nydelig. Men jeg tar avstand fra slikking av fitte, suging av pikk osv. Sånne ting er helt utenfor min rekkevidde, jeg forstår meg bare ikke på folk som holder på sånn. Altså, tenk dere om, hva bruker man tingene til? Jo, pisse.. og drite, for dem som slikker rævhøl.. Er det andre som er av samme oppfatning? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Er ikke av samme oppfattning det er naturlig ^^ og man tenker ikke på hva kjønnsorganene brukes til under akten da Lenke til kommentar
IrritumStarbreeze Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Fitte smaker jo utgått cola blandet i salt.. omg.. De fittene jeg har prøvd i allefall. Kanskje jeg har vært uheldig. Endret 4. mars 2007 av IrritumStarbreeze Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Fitte smaker jo utgått cola blandet i salt.. omg.. 8075783[/snapback] "for det har vennen min sagt". Svare på topic; Nei. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Noen har det nok slik som deg men for resten av oss som ikke føler det slik er sexlivet mere variert og spennende. Alltid gøy og variere litt. 69 f.eks er en super posisjon som alltid leder til noe mer. Oralsex er godt både som forspill og stand alone ved behov. Og personlig liker jeg like godt å både gi og få. Pus er nammenam. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Fitte smaker jo utgått cola blandet i salt.. omg..De fittene jeg har prøvd i allefall. Kanskje jeg har vært uheldig. 8075783[/snapback] Ja kanskje det.. prøv igjen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Smaken er som baken... delt Eg synes snegler er ekkelt, men det er greit at andre liker det. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Det er jo klart at hvis dama er våt så smaker det "mer". Prøv å finne jenter som ikke blir så våte hvis smaken ikke passer deg Endret 4. mars 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Er det andre som synes alt dette greiene med sex faktisk er ganske ekkelt og sykt? Jeg elsker sex, det er nydelig. Men jeg tar avstand fra slikking av fitte, suging av pikk osv. Sånne ting er helt utenfor min rekkevidde, jeg forstår meg bare ikke på folk som holder på sånn. Altså, tenk dere om, hva bruker man tingene til? Jo, pisse.. og drite, for dem som slikker rævhøl.. Er det andre som er av samme oppfatning? 8075764[/snapback] Det høres egentlig ganske kjedelig ut. Jeg bruker penisen min til urinering to tre ganger for dagen, totalt 2 minutter gjerne. De resterende 23 timene og 58 minutter er den fri for piss, ren og smaker ikke vondt. Ved å holde kroppen ren så er det ikke noe problem at munnen har kontakt med noen steder på kroppen. I tillegg til at man pisser og driter med disse kroppsdelene, så er det også blant de mest følsomme kroppsdelene. Fra det jeg har hørt smaker ikke kuk stort annerledes enn det smaker å suge på en finger, og nyvasket fitte smaker ikke dårlig i det hele tatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har ingen dårlige minner i alle fall.. Det høres egentlig ganske kjedelig ut. Jeg bruker penisen min til urinering to tre ganger for dagen, totalt 2 minutter gjerne. De resterende 23 timene og 58 minutter er den fri for piss, ren og smaker ikke vondt. Ved å holde kroppen ren så er det ikke noe problem at munnen har kontakt med noen steder på kroppen. I tillegg til at man pisser og driter med disse kroppsdelene, så er det også blant de mest følsomme kroppsdelene. QFT! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Fitte smaker jo utgått cola blandet i salt.. omg..De fittene jeg har prøvd i allefall. Kanskje jeg har vært uheldig. 8075783[/snapback] "Cola blandet i salt" ? 8076482[/snapback] Med en ekstra lang bismak som varer hele dagen hvis du er uheldig.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hørt om å skylle munn eller pusse tenna eller? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Hørt om å skylle munn eller pusse tenna eller? 8076653[/snapback] Har du prøvd ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg ville tro det funket? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Fra det jeg har hørt smaker ikke kuk stort annerledes enn det smaker å suge på en finger, og nyvasket fitte smaker ikke dårlig i det hele tatt. 8076272[/snapback] Suge på en finger er kjedeligere, though Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Man vasker seg gjerne før oralsex ... Lenke til kommentar
Iril Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Fra det jeg har hørt smaker ikke kuk stort annerledes enn det smaker å suge på en finger. 8076272[/snapback] Det stemmer.. Lenke til kommentar
IrritumStarbreeze Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Fra det jeg har hørt smaker ikke kuk stort annerledes enn det smaker å suge på en finger. 8076272[/snapback] Det stemmer.. 8076970[/snapback] Er du singel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Sjekking på gang..? *prøv det ut på meg/la meg prøve på deg* Endret 4. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Er du singel? Ligg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg