LanSat Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg trenger et Webdesign til Surf Klanen min. Vis du vil lage et gratis til meg setter jeg veldig stor pris på det. WebDesignet: Størrelse: Velger du selv Farger: Svart og litt grått resten velger du selv Oppsett: Vanelig design oppsett Banner Skrift: Ghost Surfer Banner: en CT på Høyere side og en T på Venste side Liten skrift under Ghost surfer: Counter strike source gamer Hva: Det skal til Counter Strike source Lenke til kommentar
attach Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tror du skal slite med å få noen til å gjøre det. Du må i det minste tegne det opp (i Photoshop), for å i det hele tatt ha noe håp. Lenke til kommentar
LanSat Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Hva? Men andre steder kan de hjelpe meg også men de har ikke noen som er så flinke hvorfor må jeg tegne det? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 http://www.clantemplates.com/ Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tviler på at du får noen til å gjøre dette gratis for deg. Hvis du absolutt skal ha det gratis, har du jo clantemplates.com, freewebtemplates.com og mange flere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Oppsett: Vanelig design oppsett 8075759[/snapback] Hvordan ser et vanlig design oppsett ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå